כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

האם המרעיבה גרסת קליפורניה: "בשם הדת"

הורים מקליפורניה נעלו את ילדיהם בחדריהם, והרעיבו אותם. לטענתם: "אלוקים קרא להם"

צילום: פיקסביי
צילום: פיקסביי



דיויד טרפין ולואיז טרפין נעלו את ילדיהם בגילאים 2 עד 29, בחדרים עם לכלוך וזוהמה וללא אפשרות לצאת מהבית, והרעיבו אותם. ההורים נעצרו ביום ראשון האחרון לאחר שהבת בת 17 הצליחה לברוח ולקרוא לעזרה.

הוריו של דיויד טרפין אמרו לרשת ABC בקליפורניה שהם "מופתעים ומבוהלים מההאשמות". הם הוסיפו כי ההורים החשודים בהתעללות האמינו "שאלוקים קרא להם ואמר להם לשמור על הילדים".

ההורים של האבא החשוד הוסיפו כי הילדים היו, "תחת חינוך קפדני מאד, והיו חייבים לשנן פסוקים ארוכים מתנ"ך".

הנערה שהצליחה לברוח ולהתקשר לרשויות, נראתה בת 10 בגלל מצבה - בעוד היא בת 17, הנערה כמו שאר הילדים הוזנחו בצורה קשה ונראו קטנים מגילם האמיתי. כך סיפרו שוטרים שעצרו את ההורים.

המשטרה דיווחה, כי בנוסף לילדה שהצליחה לברוח נמצאו עוד 12 בני אדם, ביניהם שבעה מבוגרים שנראו כמו ילדים בגלל הרעב וההזנחה, הילדים היו כבולים למיטותיהם, לדברי החוקרים.

"הם היו עם עור בהיר מאוד, ונראה שהם מעולם לא ראו את השמש", אמר אחד השכנים ל-ABC.

המשטרה חוקרת כמה זמן הילדים היו ככה מוחזקים, והאם שכנים באזור ידעו על כך ולא דיווחו למשטרה.

אחותה של האמא העצורה סיפרה לניו יורק פוסט, כי קרוב ל-20 שנה היא ניסתה לבוא לבקר ולראות את האחיינים שלה, אך כל פעם ההורים לא הרשו לה או להורים שלהם להפגש עם הילדים, עוד סיפרה כי ההורים טסו כמה פעמים לבית של אחותה, אך המשפחה לא היתה שם, "בשלב מסוים הם עברו דירה ולא ידענו איפה הם גרים, ההורים של האמא נפטרו לפני תקופה קצרה בשברון לב לאחר שלא הורשו לראות את נכדיהם", כך סיפרה האחות.
קליפורניה הרעבת ילדים רשת ABC חינוך קפדני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד