כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

כמה טראמפ שוקל? הדו"ח הרפואי חושף

הדו"ח הרפואי שפורסם ביממה האחרונה לבקשת הנשיא טראמפ, קובע כי הוא כשיר לשמש כנשיא, אך רופאו המליץ לו להפרד מכמה קילוגרמים

הנשיא טראמפ. צילום: pixabay
הנשיא טראמפ. צילום: pixabay



"עוד חצי קילו והנשיא טראמפ נמצא בהשמנת יתר. הנשיא לא עושה פעילות גופנית באופן קבוע, אך הוא נמצא בדיאטה והוא במצב בריאותי מצוין", כך מספר הרופא של הנשיא.

רופאו האישי של נשיא ארה"ב ד"ר רוני ג'קסון, חשף את תוצאות הבדיקה הרפואית של הנשיא ואמר כי "מצבו מצוין אך הוא ממליץ לו להוריד בין 6 ל-10 קילו", עוד הוסיף הדוקטור בדו"ח: "תוצאות הבדיקות הרפואיות מצוינות ואין סימנים לאלצהיימר, והוא חד וכשיר לכהן בתפקיד".

הבדיקות נערכו על רקע הטענות בארה"ב מצידם של מתנגדי טראמפ, כי הוא אינו כשיר לשמש כנשיא, אך הבדיקות הוכיחו שהם טועים ובבדיקה הקוגניטיבית שנערכה לו, כל התוצאות יצאו מושלמות. הרופא רוני ג'קסון הבהיר כי "טראמפ עצמו ביקש לקיים את הבדיקות כדי לשים קץ לשמועות בנוגע למצבו, הבדיקות הניבו תוצאות מעולות".

לפי הדו"ח הרפואי, טראמפ שוקל 108 קילוגרם ולחץ הדם שלו הוא 122 על 74, וגם; הוא לוקח דרך קבע כדורים למניעת התקרחות.

הנשיא האמריקני ידוע באהבתו לג'אנק פוד. לפני כחודשיים פורסם בארה"ב, כי הנשיא שותה לפחות 12 פחיות דיאט קולה ביום, והוא אוהב לשבת בארוחות גורמה עם חברים ותיקים שלו ובהם הם אוכלים אוכל לא ממש בריא.
דונלד טראמפ דוח רפואי דוקטור רוני גקסון משקל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד