י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

העצור, אב ל-6 טען: "הגעתי אחרי ההתנגשות"

לאחר שאתמול הוארך מעצרו של חשוד בהשלכת אבן לעבר חייל בשבוע שעבר בבית שמש, מה שגרם לו להתנגש בעמוד ולהתפנות לבית חולים, טוען החשוד כי הגיע למקום לאחר שהחייל כבר התנגש בעמוד • החשוד שוחרר בתנאים מגבילים

אילוסטרציה. צילום: pixabay
אילוסטרציה. צילום: pixabay



יממה לאחר שהוארך מעצרו בחשד להשלכת אבן על רכבו של חייל, תושב בית שמש בן 28 הגיש ערר לבית המשפט על תנאיו ושוחרר.

העצור שהינו אב לשישה ילדים, טוען כי אכן נכח במקום אך הגיע לאחר שרכב החייל התנגש בעמוד. מהפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים' עולה כי כבר בתחילת השבוע הוצא צו מעצר נגדו והוא זומן לחקירה במשטרת בית שמש, שם התייצב אתמול בבוקר - אז נעצר.

בדיון אתמול (שלישי) ביקשו במשטרת ישראל להאריך את מעצרו בשלושה ימים על מנת לחקור אותו וכן מחשש שישבש הליכי חקירה, אך השופטת שהתרשמה שיש קיים יסוד לחשד סביר, האריכה את מעצרו והורתה לשחררו היום בתנאים מגבילים.



פרקליטו של החשוד, עו"ד שלום בן שבת, הגיש ערר על ההחלטה לבית משפט המחוזי בירושלים וביקש לשחררו ללא תנאים כלל. התנאים המגבילים שנקבעו אתמול, מעצר בית עוד לסוף השבוע, הפקדה כספית של 1,000 ש"ח, ערבות עצמית וצד ג', וכן תנאים נוספים, שקבעה השופטת שיוכלו לאיין את החשש משיבוש הליכי החקירה.

בדיון שנערך היום (רביעי) בבית משפט המחוזי, המשטרה אמרה כי הם מתכוונים להגיש היום הצהרת תובע לקראת כתב אישום, אך עדיין לא הוחלט סופית להגיש את ההצהרה עם בקשה להאריך מעצר עד לאישום. בית משפט לא קיבל את הדברים והחליט לשחררו בתנאים שנקבעו אתמול. מה שאומר, כי גם במידה ויוגש כתב אישום, החשוד לא יחזור למעצר מלא.

כפי שדווח ב'בחדרי' בשבוע שעבר, אבן הושלכה לעבר רכב של חייל בבית שמש. החייל, איבד שליטה בעקבות השלכת האבן, התנגש בעמוד ונפצע באורח קל ואף פונה לבית החולים.

במשטרת ירושלים נפתחה חקירה ושמונה שעות לאחר המקרה עצרו חשוד במעשה. כאמור, לאחר שהוצא נגדו צו מעצר, התייצב לחקירה בן 28 ואב ל-6, אך זה הכחיש את המיוחס לו.
בית שמש ידוי אבנים תקיפת חייל עצור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד