כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

אבל בקרני שומרון: הרב זאב קרוב ז"ל

לאחר שנות סבל וייסורים הלך הבוקר לעולמו והוא בן 58 בפטירתו • הותיר אחריו שבעה ילדים, בהם בנו אהרן, שהפך למפורסם עקב פציעתו האנושה במבצע 'עופרת יצוקה' ונס החלמתו

הרב זאב קרוב ז"ל (צילומסך ערוץ 7)
הרב זאב קרוב ז"ל (צילומסך ערוץ 7)



ברוך דיין האמת: הרב זאב קרוב ז"ל ר"מ בישיבת ההסדר בקרני שומרון הלך הבוקר (רביעי) לעולמו לאחר המחלה קשה והוא בן 58 בפטירתו.

הרב קרוב הוא אביו של אהרון קרוב, הפצוע הקשה ביותר במבצע "עופרת יצוקה".

הרב למד במשך שנים רבות בישיבת מרכז הרב. התמנה לר"מ בישיבת ההסדר בקרני שומרון. לאחר מכן שימש במשך כעשור כראש ישיבת השומרון בקרני שומרון.

במהלך חייו העביר שיעורים גם במדרשת 'בינת' ביישוב שבות רחל, במסגרת תוכנית שילובים של המדרשה לסטודנטיות להוראה ממכללת אורות ישראל.

הרב קרוב חיבר חמישה ספרים - אחד מהם שהפך לרב מכר הוא "דע מה שתשיב לעצמך" - שיעורים בנושא אמונה והיחס לתהליך שיבת ישראל לארצו, ברוח הראי"ה קוק. הספר קיבל את הסכמתם של הגאון רבי משה צבי נריה זצ"ל והגאון רבי אברהם אלקנה כהנא שפירא זצ"ל.

ספר נוסף של הרב קרוב "בלבב פנימה" - ספר המספר את סיפור הפציעה, ההחלמה והשיקום של בנו, אהרן קרוב, הפצוע הקשה ביותר במבצע עופרת יצוקה.

לפני כשלוש שנים חלה במחלה הקשה והנוראה וסבל ייסורים קשים ומרים.

ראש מועצת קרני שומרון, יגאל להב, ספד לו ואמר כי "לאורך כל חייו עסק בחינוך לצעירים ולמבוגרים. היה ר"מ בישיבת ההסדר ולאחר מכן שימש במשך כעשור כראש ישיבת השומרון אצלנו. כמו כן, היה דובר איגוד ישיבות ההסדר ואחד מראשי איגוד ישיבות ההסדר. בנוסף לכל אלו העביר סדנאות בנושא חינוך ילדים במקומות שונים בארץ. אחת מבנותי נחשפה להרצאותיו במסגרות הצבאיות שגם אליהן הגיע בתחום החינוך שכל כך אהב. צר לנו על האובדן וליבנו עם חיה רעייתו ועם ילדיו. יהי זכרו ברוך".

הוא הותיר אחריו את אשתו חיה ושבעה ילדים.

הלווייתו בשעה 13:30 מרחבת ישיבת ההסדר בקרני שומרון.

השבעה תתקיים בבית המשפחה ברחוב התקווה 14 ביישוב קרני שומרון.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.
אהרן קרוב הלוויה ברוך דיין האמת קרני שומרון עופרת יצוקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד