י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

'הפונדק' - זה המקום לאוכל יהודי איכותי - לכו לבקר

בין אם אתם עומדים לקיים אירוע משמח בו תרצו להעניק לאורחיכם חוויה קולינרית מפנקת בניחוח יהודי, או סתם רוצים לזכות בחוויית גורמה או ליהנות מצלחת טשולנט מהבילה - אתם חייבים להכיר את מסעדת הפונדק

'הפונדק' - זה המקום לאוכל יהודי איכותי - לכו לבקר
יחצ



אם אתם מחפשים חווית אוכל יהודי אותנטי כשרה למהדרין, שמשלבת אוכל מושקע ויוקרתי עם אוכל ביתי שתסדר לכם את השבת - אתם מוזמנים להגיע למסעדת הפונדק בבני ברק, ברחוב בן יעקב 21 מאחורי אולמי קונטיננטל.

המקום פתוח כל השבוע, בימים ראשון עד רביעי. שעות הפתיחה מהשעה 13:00 ועד השעה 23:00. המקום מציע לסועדים מנות עסקיות שכוללות את מיטב הדגים והבשרים עם שלל תוספות. ביום חמישי המקום פתוח בין השעות 12:00 עד השעה 24:00, כשהפונדק הופך אז לסוג של בוטיק אוכל מוכן לשבת.

כמובן שיש אפשרות לשבת במקום ולאכול ולהתענג על המאכלים הטובים, כשהשרות במקום הוא מהמשובחים שיש. הפונדק מציע את מירב המאכלים היהודיים האותנטיים, טשולנט, קיגל ירושלמי ותפוח אדמה, מבחר סוגים של דגים ובשרים ותוספות במבחר גדול מאד.

ביום שישי הפונדק פתוח מהשעה 8:30 עד שעה לפני כניסת השבת, כשבמקום מתקיים יריד אוכל מוכן, בו נמכרים כל המאכלים של "המטבח היהודי", יחד עם "חלות קרית גת" הידועות בפריכותן ובטעמן המיוחד.

גולת הכותרת של הפונדק, היא הפקת אירועים מיוחדים, שמחות וערבי גאלה. הפונדק מתמחה בהפקת אירועים ברמה הגבוהה ביותר, בכל אירוע כזה הפונדק מציב רף גבוה מאד של סטנדרטים, לדוגמא הקידוש של זמר הרגש החסידי מוטי שטיינמץ לרגל הולדת בתו הופק על ידי הפונדק, גם נכדו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי השתמש בפונדק בשביל הברית מילה של בנו שנולד במזל טוב, ארגון הצלה השיק ערב גאלה, והפונדק עם אירוע בלתי נשכח הביא את הערב בהפקה שלא תישכח מהמשתתפים.

אז אם אתם מחפשים מקום בו תוכלו למצוא את האוכל היהודי האותנטי - הפונדק הוא המקום המושלם. אחרי שתטעמו את האוכל המשובח, לאירוע הבא שלכם תקחו את הפונדק שיארגן ויפיק לכם אירוע בלתי נשכח.

להזמנות: 03-807-20-20

































אוכל יהודי מאכלי שבת הפונדק מעדנייה טשולנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד