ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

קייטרינג חלבי: יותר טעים, יותר בריא

הקייטרינג החלבי, בניגוד לזה הבשרי מציע לנו את האפשרות של הכנת מנות בריאות הרבה יותר מאשר המנות הבשריות • יש לנו בארוחה החלבית את המרקים הבריאים, את מבחר הסלטים הגדול ואפילו הקינוחים, יש לנו אפשרות להפוך אותם להרבה יותר בריאים בהשוואה לקינוח הפרווה • יותר בריא וגם יותר טעים – אז למה לא?

פוקצ'ה חלבית, צילום: יח"צ קייטרינג
פוקצ'ה חלבית, צילום: יח"צ קייטרינג



העולם שלנו שוחר בריאות ומחפש כל הזמן ל'גייר' את המאכלים לבריאים ומזינים יותר תוך הפחתה בשומן טראנס, הפחתה בכמות הסוכר, פחות שימוש במחזקי טעם שונים ובקיצור – המגמה היא להפוך את האוכל אשר אנחנו מכניסים לפה לבריא יותר.

אז אם עד היום חשבנו כי באירועים אין ממש צורך לשים לב לכך הרי שכיום כאשר רבים הם האירועים וכולנו מוצאים את עצמנו משתתפים בהרבה יותר אירועים, ברור שאנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לאכול בכל יום ארוחה כבדה ושומנית עתירת קלוריות ריקות. האפשרות של ארוחה חלבית באה לתת מענה מושלם לדילמה הזו כאשר ניתן להכין ארוחה הרבה יותר בריאה מבלי להוריד ברמה ובטעם האיכותיים של האוכל המוגש.

מה האפשרויות הבריאות בצד החלבי של המטבח?

כאשר אנחנו מדברים על אוכל חלבי במרכז שהוא גם בריא – על מה אנחנו מדברים?

המטבח החלבי מאפשר אין ספור אפשרויות שונות של מנות גורמה טעימות במיוחד המורכבות מחומרי גלם שהם הרבה יותר בריאים מכל מנה בשרית עתירת כולסטרול ושומנים אחרת.

מרקים – כידוע כל הדיאטנים ממליצים על צריכה של מרקים. מרקי ירקות שונים, מרקים המכילים קטניות שהן שוות ערך לבשר מהבחינה הבריאותית אך ללא השומן והכולסטרול המיותרים, כאשר אפשר להכניס מגוון ענק של ירקות אשר יעניקו למרק טעמים מופלאים עם הרבה מאוד וויטמינים ובריאות.

פשטידות – הפשטידות הנאפות על בסיס ירקות וגבינות הן פשטידות משובחות במיוחד והן עדיפות פי כמה וכמה על פני מנות בשריות אחרות. כך אנחנו יכולים להכניס בתוך הפשטידה מגוון גדול של ירקות טעימים ומזינים שיעשו את המנה למשובחת במיוחד.

אין ספק כי האוכל החלבי והבריא יותיר את האורחים שלכם מרוצים ונלהבים. כי כאן הבריאות ממש לא תבוא על חשבון הטעם וכאשר מדובר באוכל כזה שהוא גם טעים וגם בריא – הרי שמדובר בנוסחה מנצחת.

בחסות קייטרינג חלבי - פזית ספיר



צילום: יח"צ קייטרינג.


קייטרינג חלבי פזית ספיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד