י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

מקבץ נדבות מבני ברק הודה בביצוע מעשים חמורים בנערים בעיר

קבצן מוכר מבני ברק חשוד שתקף נער בעיר וביצע בו מעשים חמורים במהלך התקהלות. "הקטין מיד זעק לעזרה, הגיעה ניידת והחשוד נעצר" אמר נציג המשטרה בדיון בבית המשפט • החשוד קשר עצמו למעשה ואף הודה במקרים נוספים

חשוד בבית המשפט. צילום אילוסטרציה: יונתן זינדל, פלאש 90
חשוד בבית המשפט. צילום אילוסטרציה: יונתן זינדל, פלאש 90



וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ: קבצן מוכר מבני ברק חשוד שתקף נער בעיר, במהלך התקהלות סביב צינור ביוב שהתפוצץ. "הקטין מיד זעק לעזרה, הגיעה ניידת והחשוד נעצר" אמר נציג המשטרה בדיון שנערך בבית משפט השלום בתל אביב.

החשוד, כבן 60, קשר עצמו לאירוע בו תקף נער בן 14 ואף הודה במקרים נוספים בהם ביצע מעשים חמורים ואסורים. מהפרטים שהגיעו לידי 'בחדרי חרדים' עולה כי החשוד המתגורר בעיר, יושב באופן קבוע באיזור מתחם רימונים שברחוב כהנמן בבני ברק, שם הוא מקבץ נדבות.

בחקירתו, טען החשוד בפני חוקרי משטרת מרחב דן "נגעתי בטעות". פרקליטו עו"ד בללי טען כי החקירה במסגרתה הודה במקרה זה ובמקרים חמורים נוספים, "הייתה בעייתית ובניגוד לחוק". לדבריו, ביקש שתיערך חקירה מותאמת לאנשים עם מוגבלויות, אך החוקר סירב.

בעקבות דברי העו"ד, השופטת הורתה כי הפסיכיאטר המחוזי יבדוק את החשוד, בדיקה ראשונית, במהלך ימי מעצרו, בעקבות מצבו הקוגנטיבי. אולם הושפטת סירבה לאסור את פרסום שמו של החשוד, בין השאר "נוכח העובדה שמדובר בחשוד אשר מתעורר חשד סביר כי פגע באחרים ופרסום שמו מהווה שיקול חקירתי משמעותי".

מעצרו של החשוד הוארך בשלושה ימים עד ליום שישי הקרוב, בשעה 11:00.

מארגון השומרים בבני ברק נמסר כי בשבועות האחרונים התקבלו מספר תלונות לגבי חשוד זה. כאמור, במהלך חקירתו קשר את עצמו למספר מקרים נוספים.

הבהרה

בכתבה זו, פורסם תחילה צילום בטשטוש פנים של מקבץ נדבות, שנועד לאילוסטרציה ולהמחשה בלבד. לאחר פרסום הצילום פנה לאתרנו אדם פלוני והלין על כך שיש בפרסום הצילום המטושטש האמור על מנת לזהותו עם האמור בכתבה.

בעקבות הפנייה האמורה פעל אתרנו להסיר את הצילום המטושטש ולהחליפו באחר. ברצוננו להבהיר בזאת - פרסום הצילום המטושטש (שאיננו מוצג עוד באתרנו כאמור כי אם צילום אחר במקומו) נועד כאמור לאילוסטרציה ולהמחשה בלבד, ולא כדי לזהות אדם כלשהו עם הפרסום בכתבה. ממילא אין קשר לכל אדם שניתן היה לזהות באותו צילום לאדם הנזכר והמדובר בכתבה. אתרנו מתנצל על כל חוסר נוחות שנגרמה ככל שנגרמה.
מעשים חמורים מקבץ נדבות נערים הודה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד