כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

בגלל שטריימל שנשכח: אברך טברייני נעצר בידי המשטרה הצבאית

אברך תושב טבריה בן 22, ואב לתינוק, נעצר בתחנה המרכזית בירושלים לאחר שהתברר שהשתמט משירות צבאי לזמן ממושך. הוא הועבר לכלא ענתות והוגש נגדו כתב אישום, אך הוא שוחרר לחופשה קצרה בשל נסיבות אישיות. ואיך עלו עליו השוטרים?

שטריימל חסידי. צילום אילוסטרציה: אביר סולטן, פלאש 90
שטריימל חסידי. צילום אילוסטרציה: אביר סולטן, פלאש 90



אברך כבן 22 ואב לתינוק, נעצר והועבר למשטרה הצבאית, שם הוגש נגדו כתב אישום על השתמטות משירות צבאי במשך למעלה מארבע שנים. הפרקליטות הצבאית ביקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו, אך בסופו של דבר הוא שוחרר לחופשה קצרה - כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

ביום שני בשבוע, אברך חסיד דושינסקיא תושב טבריה, שכח שטריימל בתחנה המרכזית בירושלים ושב לאחר זמן מה להשיב לרשותו את הפריט. אולם כשהגיע למקום, התברר לו ששוטרים החזיקו ברכושו. אלה דרשו ממנו להציג תעודה מזהה על מנת להוכיח שהוא אכן הבעלים.

האברך המאבד, לא חשב פעמיים והציג את התעודה, אז התברר לשוטרים כי האברך מוגדר המערכת המשטרתית כדרוש לחקירה עבור צה"ל. הוא נעצר, הועבר למשטרה הצבאית ושוטרי משטרה צבאית העבירו אותו לכלא ענתות.

פרקליטו של החייל, עו"ד מנחם שטאובר, הזכיר בפני הפרקליטות נסיבות אישיות, וביקש לשחררו לחופשה דחופה.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי הפרקליטות נעתרה לבקשה ובית משפט הצבאי החליט לשחררו לחופשה עד ליום ראשון, אז יתייצב שוב במשטרה הצבאית על מנת להמשיך ולדון בכתב האישום שהוגש נגדו.
פרקליטות הצבאית שירות צבאי כתב אישום שטריימל גיוס חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד