י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

רוצח רזיאל שבח הי"ד נהרג בקרב עם ימ"מ

אחד המחבלים שרצחו רזיאל שבח הי"ד חוסל הלילה (רביעי) ע"י כוחות הביטחון באיזור ג'נין, מחבל אחר נעצר • המשטרה: ישנם מספר פצועים נוספים • האירוע טרם הסתיים • מתעדכן

מהפעילות בג'נין, צילום: דו"צ
מהפעילות בג'נין, צילום: דו"צ



שבוע לאחר פיגוע הירי בסמוך לחוות גלעד, נהרג אחד הרוצחים בקרב יריות עם ימ"מ בג'נין.

הלילה (רביעי) במהלך פעילות כוחות הביטחון, לוחמי משמר הגבול והימ"מ בג'נין, למעצר רוצחי הרב רזיאל שבח הי"ד, פתחו באש לעבר הכוח ונרשמו מספר נפגעים.


"בפעילות כוחות הביטחון הלילה בג'נין, התפתח קרב יריות אל מול מחבלים. באירוע פצועים" נמסר מדוברות המשטרה על האירוע. אחד המחבלים שביצע את פיגוע הירי לפני שבוע, נהרג במהלך קרב היריות, המחבל השני נעצר על ידי כוחות הביטחון.

לאחר הפיגוע הייתה הערכה כי המחבלים נמלטו לאיזור שכם, הגזרה הפלסטינית הכי קרובה לחוות גלעד, שם הכי קל להסתתר. אולם ככל שנקפו הימים, ההערכות החלו לזלוג לכיוון ג'נין, שם פשטו הלילה אנשי כוחות הביטחון.

האירוע טרם הסתיים.

ההפלסטינים מדווחים שהכוחות מכתרים בית ודורשים מכל יושביו לצאת החוצה.

על פי הדיווח של אור הלר בחדשות עשר, ‏כוחות הבטחון לכדו מחבל שלישי בג'נין, חבר בחוליה שרצחה את הרב רזיאל שבח הי"ד.

במסגרת המעצרים וחיסול אחד מחברים החולייה במחנה הפליטים ג'נין, התפתחו הפרות סדר נרחבות וידויי אבנים על הכוחות - שעדיין נמשכים ברגעים אלו.

עוד מדווחים הפלסטינים כי בעקבות תקרית הירי, במהלכה אירעו חילופי אש בין הצדדים, כוחות גדולים מאוד של צה"ל נכנסו לג'נין, וכעת עם פינוי הנפגעים מחרימים מצלמות אבטחה באיזור.

יו"ר הקואליציה ח"כ דודי אמסלם אמר הערב כי "‏הזרוע הארוכה של מדינת ישראל תגיע לכל מחבל, בכל מקום ובכל זמן, למען ידעו כולם - דם יהודי אינו הפקר. מברך את צה"ל וכוחות הביטחון על תפיסת רוצחיו של הרב רזיאל שבח הי"ד".

00:32 - עד כה יש 2 מחבלים הרוגים, מספר פצועים וכן עצורים. האירוע עדיין לא הסתיים.
נפגעים ירי כוחות הביטחון מחבלים רזיאל שבח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד