כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

נדבורנה באלעד חגגו מעמד 'כבוד התורה' והרבי הגיע מבני ברק

מעמד כבוד התורה בראשות האדמו"ר מנדבורנה, נערך בבית המדרש של החסידות באלעד לאברכים שפותחים את הבוקר בשיעור גמרא • שוקי לרר תיעד

האדמו"ר מנדבורנה בדברות קודש במעמד. צילום: שוקי לרר
האדמו"ר מנדבורנה בדברות קודש במעמד. צילום: שוקי לרר



מעמד כבוד התורה בראשות האדמו"ר מנדבורנה, לרגל סיום מסכתות שבועות וביצה במסגרת שיעור דף היומי הנמסר מידי יום בשעות הבוקר המוקדמות בבית מדרש החדש של קהל חסידי נדבורנה בעיר אלעד.

מידי יום פותחים עשרות אברכים את סדר יומם בשיעור דף היומי כהכנה לתפילת שחרית כפי הוראת האדמו"ר מנדבורנה. וזה השיעור הראשון שפותח את מערך השיעורים מידי יום ביומו מסביב לשעון, כשאף מידי שבת מגיעים לבית מדרש רבנים חשובים לשאת מדברותיהם כשבשבועות אחרונים נשאו דברים הגאון רבי ישראל זושא הורביץ רב קהילות החסידים בעיר והגר"י לייזער רב חסידי צאנז בעיר ורבנים נוספים.

במעמד נשא דברים הגאון רבי נפתלי גלנץ רב קהילת חסידים בעיר אלעד, בגודל יקרת הלימוד בשעות הבוקר המוקדמות והוסיף כי בעיר אלעד יצא שמו של הבית מדרש לשם ולתפארת כשכל בני הקהילה קיבלו על עצמם שאינם מדברים שיחת חולין בבית כנסת כלל, דבר אשר הינו מושא להערצה בקרב תושבי העיר. באמירת הסיום מסכת כובד המג"ש הרה"ג רבי יחזקאל יעקובס ואת הקדיש אמר האדמו"ר.

לאחר שעברו לברכת לחיים אצל האדמו"ר, זכו לשמוע במשך שעה ארוכה את משא הקודש של האדמו"ר וחיזוק לרגל ימי השובבי"ם, כשעורר את הציבור, שהאדם פותח את יומו בלימוד התורה אז זה מעלה ומרומם את כל היום כולו ליום רוחני ונעלה הרבה יותר. כמו"כ השתתפו באירוע ונשאו דברים בנו של האדמו"ר, הרה"צ רבי חיים מרדכי רוזנבוים, הרה"ג רבי יוסף נחום שטרום ראש ישיבת קרעטשניף ירושלים בעיר אלעד, הרה"ג ר' יחזקאל יעקובס ר"מ בבית המדרש ומשגיח בישיבת מחנובקא בעלזא ובישיבת חכמי לובלין.













































חסידות נדבורנה אלעד סיום מסכת שיעור דף היומי הרב שטרום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד