י' אייר התשפ"ד
18.05.2024

המתנדב החרדי חרף נפשו בתוך הרכב הבוער

דרמה בבוקרו של יום בלב פלטבוש - רכב נהוג בידי קשיש, עלה באש. מתנדבים ניסו לחלצו מן הרכב הבוער תחת גשם שוטף, אך הוא אחז בחוזקה בהגה ומנע זאת מהם • בסוף זה נגמר טוב, אודות לתושיתו של אזרח • צפו ברגעי הדרמה

פעולות החילוץ. צילום: ישיבה ווארלד ניוז
פעולות החילוץ. צילום: ישיבה ווארלד ניוז



המתנדב החרדי חירף את נפשו: אתמול (רביעי) בסביבות השעה 9:50 בבוקר, קשיש שנהג ברכב בשדרת קוני איילנד בפלטבוש, נלכד במכוניתו שעלתה בלהבות. אחד מחברי ארגון 'הצלה' שחלף במקום ראה את הלהבות ומיהר לסייע לקשיש.

מה שקרה אחר כך היה מזעזע ומפחיד.


באדיבות אתר Yeshiva world news

מסיבות שטרם הובררו, תפס הקשיש את ההגה בכל כוחו, וסירב להרפות ולצאת מהרכב הבוער. המתנדב הזעיק עוד מתנדבים, עוברי אורח ניסו גם הם לעזור כשאנשים ברחוב עמדו בהלם. הרכב עלה באש, והם לא הצליחו לשחרר את אחיזתו של הגבר מן ההגה. המתנדב החרדי סיכן את חייו מספר פעמים כאשר היה ממש בתוך הרכב הבוער כדי לנסות לשחרר את אחיזת הגבר מההגה. כל זאת תחת גשם שוטף.

אתר Yeshiva world news מדווח על הסיפור ומוסיף, כי שני שוטרים היו ברחוב בזמן שזה קרה, ואחד מהם ניסה למשוך את האיש מהצד של הנוסע, הוא לא הצליח, ונסוג בגלל הלהבות והפיצוצים שיצאו מהרכב, השוטרת שהיתה במקום אמרה לאנשים ברחוב "התקשרתי לכבאים, ואין עוד מה לעשות".

ברגע האחרון, אזרח הופיע בריצה למקום עם מטף כיבוי והצליח לכבות את השריפה, לפני שכבר לא היה אפשרות להציל את הנהג הקשיש. כוחות הכיבוי הגיעו גם הם במהירות, אבל האזרח עם מטף הכיבוי עשה את העבודה בשלמות.

האיש סבל ככל הנראה מסוג כלשהו של התקף נוירולוגי בזמן שהרכב עלה באש, מה שגרם לו להחזיק חזק מאד בהגה, הוא הועבר לבית החולים על ידי מתנדבי ההצלה החרדים.
מתנדב הצלה פלטבוש רכב בוער שריפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד