י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024

מלכיאלי: "במה התקשורת עוסקת? במרכולים, שאין להם משמעות"

הסערה לא עוצרת: בעיצומו של נאום, קטעו מספר משתתפים את דבריו של ח"כ מלכיאלי מש"ס שהעלה את נושא המרכולים וטען כי התקשורת עוסקת ב"דברים שאין להם משמעות" • "לך תלמד לימודי ליבה. המרכולים חשובים לנו" • צפו בתיעוד הוידאו

מלכיאלי. צילום: שלומי כהן, פלאש 90
מלכיאלי. צילום: שלומי כהן, פלאש 90



סוגיית המרכולים לא יורדת מסדר היום והיא פורצת את גבולות השיח התקשורתי: ח"כ מיכאל מלכיאלי מש"ס, התייחס היום (חמישי) לסערה סביב חוק המרכולים ולשיח הציבורי סביבו.

בעיצומו של נאום מקצועי בכנס לשכת הביטוח בפ"ת שהתקיים היום בצהריים, ביקש מלכיאלי לחרוג מנושא הכנס ואמר, "איפה התקשורת ואיפה כולם עסוקים? במרכולים, בדברים שאין להם משמעות", אמר מלכיאלי. בתגובה לדבריו, נרשמו במקום קריאות ביניים: "המרכולים חשובים לנו. לך תלמד לימודי ליבה".

בראשית דבריו סביב סערת המרכולים אמר מלכיאלי: "אני רוצה לחרוג מהנושא. ולומר לכם דבר שנמצא אצלי הרבה זמן בראש. דבר חשוב מאוד. אני נמצא מול קהל גדול, ואני רואה כאן אנשים חובשי כיפה שחורה וסרוגה, דתיים, חילונים ואולי גם שאינם יהודים, וכולם נמצאים ועוסקים בתשעים ותשעה אחוזים מהזמן - בדברים שנוגעים לאותו מסכן שהייתה לו תאונת דרכים או לאותו אדם שעבר ניתוח, בצרות היומיומיות, ואיפה התקשורת עסוקה ואיפה כולם עסוקים?, במרכולים. עסוקים בדברים שאין להם משמעות וזה תופס את כל הכותרות", אמר מלכיאלי.

כאמור, בתגובה, אחד ממשתתפי הכנס השיב למלכיאלי בעיצומו של הנאום: "זה חשוב לנו, המרכולים", בהמשך, משתתף אחר הפריע את מהלך דבריו של חבר הכנסת ואמר לו בקול: "אתה התחלת אז תזהר. לך תלמד לימודי ליבה".



מלכיאלי המשיך בדבריו והשיב למפריעים מהקהל: "אתם צודקים, אבל עם חום ואהבה וקשב אני חושב שאפשר לשים בצד את כל חילוקי הדעות שביננו, ולחזור לאותו עם מאחד, לאותו עם מכבד, למשותף שביננו".

לסיום אמר, "רבותי, אנחנו עם אחד, אי אפשר להחליף את העם, אין לנו עם אחר. צריך לחשוב ולהתעסק בדברים המאחדים, החברתיים, דברים שבאמת עוסקים בליבת החברה הישראלית".

למרות הערות הביניים וההפרעות בקהל במהלך הנאום, בתיעוד שמתפרסם כאן ב'בחדרי חרדים', ניתן לשמוע את אחד המשתתפים מתבטא ואומר: "איזה חמוד הוא, חבל על הזמן".

יצוין, כי מלכיאלי ממשיך את הקו המרגיע של יו"ר ש"ס שר הפנים אריה דרעי, במטרה להנמיך את גובה הלהבות סביב אישור חוק המרכולים, ובעיקר לאחר דבריו של ח"כ משה גפני שגררו סערה מחודשת.
מיכאל מלכיאלי חוק המרכולים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד