ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

מצמרר: רגעיו האחרונים של הילד בן ה-6 שנהרג הבוקר בתאונה

יהודה אפלבוים ז"ל בן 6 מבית שמש נהרג הבוקר מדריסת אוטובוס • בתיעוד מצמרר שהגיע ל'בחדרי חרדים' נראים רגעיו האחרונים של הילד כשהוא צועד יחד עם אביו לתלמוד התורה • מלמד בכיתה בה למד הילד ז"ל: "מדובר בילד עדין נפש" • תיעוד

יהודה ז"ל על רקע זירת התאונה. צילום: יעקב לדרמן, פלאש 90
יהודה ז"ל על רקע זירת התאונה. צילום: יעקב לדרמן, פלאש 90 צילום: יעקב לדרמן, פלאש 90



לפני שעה קלה הסתיימה הלוויתו של הילד יהודה אפלבוים ז"ל, בן ה-6 שנדרס למוות הבוקר (חמישי) בבית שמש, עת הלך יחד עם אביו לתלמוד תורה 'בית אליהו' בו למד.

הבוקר, יצא יהודה ז"ל מביתו יחד עם אביו, הרב רותם אפלבוים יבדלח"ט המשמש כמורה צדק ברמת בית שמש ג'. בתיעוד וידאו המתפרסם לראשונה כאן ב'בחדרי חרדים', נראים רגעיו האחרונים של יהודה ז"ל ביחד עם אביו, חוצים שני מעברי חצייה, לכיוון רחוב נחל הקישון.

יהודה ז"ל נראה כשעל גבו תיק בית ספר כחול, ואביו עם שקית בידו. כאשר הם מגיעים למעבר החצייה השני, אוטובוס אגד עוצר ונותן להם לעבור. אביו, הרב רותם, נראה מניח את היד על כתף בנו באבהיות, וחוצה יחד איתו את הכביש. בשלב זה, הם כבר לא נראים במצלמה, וממשיכים בהליכה לעבר מעבר החצייה הבא, בדרכם לתלמוד התורה.



האוטובוס שנראה עוצר להם, ממשיך בנסיעה, בכיוון שלהם. מחקירה ראשונית של בוחני התנועה של משטרת ירושלים עולה, כי הילד החליק אל מתחת לאוטובוס, בין הגלגלים הקדמיים לאחוריים. הנהג שלא הבחין בכך, המשיך בנסיעה והצמיג האחורי-ימני, עלה על הילד. הנהג שחש שעלה על דבר מה, עצר, ובעקבות קריאות אזרחים נסע לאחור וירד מהילד. יהודה ז"ל נהרג במקום, ואביו נפצע באורח קל.

"מדובר בילד עדין נפש" אומר ל'בחדרי' נפתלי ברנשטיין המשמש כמלמד בכיתה א' בה למד יהודה ז"ל בשנה שעברה. "ההורים מאוד מסורים ואכפתיים, עם הרבה שמחת חיים". ברנשטיין הוסיף, כי הילד אף פעם לא הלך לבד לתלמוד תורה, "תמיד היה מלווה באביו או באמו, גם בדרך לתלמוד תורה וגם בחזור".

הנהג בשנות ה-60 לחייו נחקר במקום על ידי בוחני התנועה ובהמשך שוחרר. החקירה לבירור נסיבות התאונה נערכת באגף התנועה של מחוז ירושלים.

הערת המערכת: שוחחנו עם אמו של יהודה ז"ל, שהעניקה לנו אישור לפרסום תמונתו, וזאת על מנת שגולשי 'בחדרי חרדים' יתחזקו מהמקרה המזעזע ויקבלו קבלה טובה לעילוי נשמתו.
תאונת דרכים ילד נהרג בית שמש מעבר חצייה תיעוד וידאו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 41 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד