כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

12 אנשים הורשעו בביזוי קדושי אושוויץ

12 בריונים אירופאים הורשעו בפולין על ביזוי קודשי השואה שנרצחו במחנה ההשמדה אושוויץ בפולין • "שחטו כבש בכניסה למחנה, והורידו את בגדיהם"

מחנה אושוויץ
מחנה אושוויץ



בית משפט בפולין הרשיע 12 בני אדם שהתנהגו בצורה מחפירה בכך שהסירו את בגדיהם בשנה שעברה מחוץ למחנה ההשמדה הנאצי אושוויץ-בירקנאו.

בית המשפט בעיר הדרומית - אושוויץ האשים את המורשעים בחילול אתר הנצחה והתעללות בבעלי חיים, הנאשמים שחטו כבש תוך שהם מבזים ומחללים את המקום.

בית המשפט גזר על שניים מהנאשמים 14 חודשי מאסר בפועל, שאר המורשעים חויבו לשלם קנס כספי של כ-3000 דולרים. כך מדווח האתר "פראנס 24".

"אושוויץ הוא אתר הנצחה, וסמל של מות קדושים ובית קברות לאלפי בני אדם", אמר התובע מריוש סלומקה. "אנחנו חייבים לשלוח מסר ברור ולוודא שכאלה מקרים לא יחזרו על עצמם" הוסיף.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים' חבורת בריונים אירופית, חיללה את זכר קדושי אושוויץ הי"ד. הם הגיעו בסוף חודש מרץ בשנה שעברה לשער מחנה ההשמדה כדי להפגין נגד המלחמה באוקראינה.

12 בני החבורה, שחטו כבש בכניסה למחנה, ואז הורידו את בגדיהם וקשרו את עצמם בשלשלאות ברזל ליד השלט "העבודה משחררת". הם הציתו מדורה ותלו שלטים עם המילה "אהבה". המפגינים צילמו את עצמם והתכוונו להפיץ את התמונות ברשת.

אנשי הבטחון של מחנה ההשמדה סגרו בתחילת האירוע את המקום, קבוצות ישראליות שאמורות היו לבקר במקום התבקשו להישאר בתחומי מגרש החנייה, עד למעצרם של המפגינים.
אשוויץ ביזיון פולין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד