י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

הרבנות הראשית מתריעה: מתחם ה'בבא סאלי' ללא כשרות

עולים להתפלל אצל ה'בבא סאלי' בנתיבות? ברבנות הראשית מתריעים כי דוכני המזון ללא כשרות • בין הליקויים: בישול ללא פיקוח, עלי ירק הנגועים בחרקים, ועוד

ציון הבבא סאלי בנתיבות. צילום: פלאש 90
ציון הבבא סאלי בנתיבות. צילום: פלאש 90



הרבנות הראשית לישראל מתריעה כי דוכני המזון הנמצאים במתחם הילולת סדנא "באבא סאלי" זצ"ל המתקיימת הערב (חמישי) בעיר נתיבות - פועלים ללא כשרות.

מנתונים שנחשפו על ידי מחלקת הכשרות ברבנות נתיבות, עולה כי חרף המאמצים שנעשו להסדיר כשרות לדוכני המזון הפועלים במקום, עד לרגע זה לא פנה לא פנה אף בעל דוכן בבקשה לפיקוח והשגחת כשרות מטעמה, כך שאין לה כל אחריות והמקום פועל ללא כשרות וללא פיקוח והשגחה.

רפי יוחאי ממחלקת ההונאה בכשרות ברבנות הראשית לישראל מזכיר כי במסגרת פעילות אכיפה שנערכה בשנה שעברה על ידי היחידה הארצית לאכיפת חוק איסור הונאה בכשרות ברבנות הראשית לישראל, נתפסו מספר בעלי דוכנים כשהם מכשילים את הציבור. במתחם התגלו ליקויי כשרות חמורים, בהם בין היתר בישול ללא פיקוח, עלי ירק הנגועים בחרקים ועוד.

הרבנות הראשית קוראת לכל מי שכשרות המאכלים נוגעת לליבו, לנקוט באמצעי הזהירות הנדרשים ולוודא כי כל מוצרי המזון הנרכשים במתחם ההילולא הינם בעלי תעודת הכשר כנדרש.





הרבנות הראשית הבבא סאלי הילולא התרעה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד