י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

טלטלה בגור-בורו פארק: בית ספר חדש ייפתח

עם תנאי קבלה נוקשים וראיון אישי הוכרז על הקמת בית ספר לבנות מחדש, שבתוך שנה אחת יותאם לכל הכיתות. האם בסופו של דבר ישארו שתי מוסדות או שהחדש ייתר את הוותיק

רחוב בבורו פארק. אילוסטרציה
רחוב בבורו פארק. אילוסטרציה



טלטלה בקהילת חסידי גור בבורו פארק: גור מקימה בית ספר חדש לבנות בבורו פארק, תנאי הקבלה יחייבו ראיון אישי עם ההורים. הנהלת המוסד מטעם ההחסידות פרסמה מכתב שמבהיר את הנושא.

"אנו שמחים לבשר על פתיחת הרישום לבית יעקב דחסידי גור לתלמידות כל הכיתות" נכתב בהודעה שהופצה במייל על ידי ההנהלה.

על מנת לחזק את השותפות והנשיאה בעול גידול דורותינו, יתקיים הרישום בשנה זו באופן אישי, בפגישה של האב עם נציג מטעם הנהלת ה"בית יעקב", בה נלבן עקרונות וגדרים המתאימים למטרות ורוח החינוך במוסדינו הק' אשר יסדו בהררי קודש, נרענן את כללי ההתנהגות המתאימים לבנות מלכים, ונתאם את האווירה הראויה בה יתחנכו בנותינו בבית ובבית הספר, ברוח הכתוב "כל כבודה בת מלך פנימה".

"בית יעקב לכו ונלכה באור השם" בית יעקב - אלו הנשים (שמו"ר כח' ב') ואור השם הוא התורה והמצוות. לכו "הוא ענין זירוז" (רד"ק ישעיה ב' ה') לכו ונלכה - להיות מוסיף והולך ולא לעמוד (על פי בית ישראל חנוכה תשל"ז ליל ה'). אף אנו חפצים להוסיף עוד חיזוק וזירוז בתורה ובמצוות, להאיר את הדרך באור - השם. ולאור שלהבת הקודש הבוערת באורחות רבוה"ק, ועתה, לכו ונלכה, הורים ומורים בצוותא חדא, לרומם את בית יעקב, ויחד בלב אחד, להיטיב את הנרות - צאצאינו היקרים שיחיו.

תקופת הרישום נפתחת מתאריך ראש חודש שבט עד ראש חודש אדר.

בתפילה לסייעתא דשמיא שנזכה לגדל את בנותינו בדרך רבוה"ק לעשות נחת רוח לבורא יתברך שמו ובתקווה שתזכו לרוות רב נחת דקדושה מכל יוצ"ח שיחיו
בית ספר גור בורו פארק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד