י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

חילול השבת של שר הביטחון • השר דרעי: "אני עם ליברמן - גמרתי"

האם לא נראה יותר את התמונה הזאת, חוזרת על עצמה? השר דרעי נותן הערב גט כריתות ליחסיו הידידותיים ארוכי הטווח עם שר הביטחון, בתגובה לחילול השבת ההמוני שביצע באשדוד: "אפילו לפיד האב, מגדולי שונאי הדת, לא העז לעשות זאת"

דרעי וליברמן בעבר. צילום: יעקב כהן, פלאש 90
דרעי וליברמן בעבר. צילום: יעקב כהן, פלאש 90



תגובה ראשונה מכיוון החרדים נגד ליברמן: שר הפנים אריה דרעי התייחס הערב (מוצאי שבת) לפרובוקציה של שר הביטחון אביגדור ליברמן שקיים מסיבת עיתונאים באשדוד בעיצומה של השבת ותקף את החרדים ואת הראשל"צ. דרעי אמר למקורביו: "אני עם אביגדור ליברמן גמרתי".

דרעי הוסיף לתקוף: "ליברמן דרס את השבת ברגל גסה וזו חציית כל קו. אפילו לפיד האב, מגדולי שונאי הדת, לא העז לעשות. יש דברים שהם מעבר לכל ידידות אישית".

יו"ר סיעת ש"ס בכנסת, ח"כ יואב בן צור הגיב לדברי שר הביטחון אביגדור ליברמן: "אני קורא לשר הביטחון, אביגדור ליברמן לחזור בו מדבריו ולהתנצל בפני הרב הראשי לישראל, מרן הראשון לציון הרב יצחק יוסף. עידוד לחרמות כנגד רבנים, שליחי ציבור ואוכלוסיות הוא צעד מפלג ומסוכן לחברה הישראלית. אין לו מקום והוא מוביל למלחמת אחים".

גם ח"כ מיכאל מלכיאלי התייחס לדברי שר הביטחון אביגדור ליברמן: "יש כאלו שחושבים שבמידה ויתקפו את הראשל"צ מורנו הגאון רבי יצחק יוסף שליט"א, ירוויחו עוד תומכים ומצבם בסקרים השתנה. כל ניסיון לשסע ולדבר נגד גדולי ישראל, משדר מצוקה נוראה".

מלכיאלי הוסיף: "ממליץ לשר הביטחון ליברמן לטפל קודם בהמצב הביטחוני של תושבי הדרום שלאחרונה זוכים להתראות 'צבע אדום' מידי יום ביומו, ורק לאחר מכן להטיף מוסר לרבנים".

‏מאוחר יותר הבהירו מלשכת מלכיאלי כי התגובה באה בעיקר נגד הפגיעה בראשל"צ. וכי לא על הנושאים האחרים, וזאת מחמת שהאסטרטגיה של המפלגות החרדיות היא שאסור להיגרר אחרי ליברמן.
אביגדור ליברמן אריה דרעי ידידות חילול שבת מסיבת עיתונאים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד