י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

צפו • הערבי גילה תחכום על טענות ליצמן; תיעד את חילול השבת כשבידיו 'אל קודס' עם תאריך של היום

סגן השר ליצמן טען בראיון ל'קול חי', כי התיעודים מחילול השבת ב'בחדרי חרדים' זו אותה תמונה שחוזרת על עצמה, וכי במציאות אין חילול שבת בפועל • לאור זאת, גילה הערבי תחכום ותיעד השבת את העבודות כשהוא אוחז בידו עיתון מהיום

ליצמן. צילום: פלאש 90
ליצמן. צילום: פלאש 90



תיעוד בלעדי - הערבי שמתעד בכל שבוע את חילול השבת שמתבצע על ידי רכבת ישראל - גילה היום תחכום מול טענותיו של סגן השר יעקב ליצמן ותיעד את העבודות בשני מוקדים שונים; תחנת רכבת סבידור ת"א ובלטרון, כשהוא מחזיק בידו האחרת את עיתון 'אל קודס' שעליו מפיע התאריך של היום, זאת בתגובה לטענות ליצמן על כך שבכל שבוע מתפרסמת אותה תמונה שחוזרת על עצמה שמתעדת את חילול השבת וכי במציאות אין חילול שבת.



כזכור, בראיון ל'קול חי' אמר ליצמן על התיעודים שפורסמו ב'בחדרי חרדים' שמעידים על כך שרכבת ישראל ממשיכה לעבוד בשבתות באישור משרד העבודה והרווחה: "לאחרונה 'מודה' חדשה באינטרנט ובוואצאפים, יש גורמים שמכניסים שמה כל שבוע, לא משנה אם יש חילול שבת או אין חילול שבת - פרסומים שיש חילול שבת ועוד יותר מזה - הם מפרסמים תמונה כאילו זה היתה אותה שבת, התמונה הזאת הייתה כבר עשרים פעם, אותה תמונה באותו מקום".

לדבריו, "יש להם מטרה ללכלך, גם את המפלגות החרדיות וגם את חברי הכנסת של כל המפלגות ביחד. הם פשוט מנסים להשפיל אותנו ולכן אני לא מתייחס אליהם בכלל. כשיש חילול שבת בהחלט צריך לטפל בזה ואני מתכוון לטפל בזה וכבר טיפלתי בזה, זה לא רדיו שאני הולך לפרסם כל פעם מה שעשינו, זה ברור לך שנאבקנו וזה ברור לך שאנחנו הולכים למנוע כל פעם".

בהמשך דבריו התייחס ליצמן לתיעוד חילול השבת שצולם על ידי רחפן ופורסם ב'בחדרי חרדים': "הם שלחו רחפנים, אתה מבין כמה זה אבסורד. זה לא נכון. זה אני יודע כבר, זה שקר".

כאמור, בתגובה לדבריו של ליצמן, הפעם תיעד הערבי את חילול השבת כשהוא מחזיק בידו עיתון 'אל קודס' כדי להוכיח את תאריך הצילום נגד טענותיו של סגן השר ליצמן.
יעקב ליצמן חילול שבת עבודות הרכבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד