י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

התושבים נדהמו: המשטרה חילקה דוחות בשבת בשכונה החרדית

תושבים חרדים בעלי רכבים, המתגוררים בשכונת רמת שלמה, נדהמו לגלות בליל שבת, על שמשת רכבם, דוח חנייה שהעניקה להם המשטרה בעיצומה של השבת • "ביקשנו מהעירייה פעמים רבות לשלוח אלינו לשכונה פקחים שאינם יהודים"

אילוסטרציה. צילום: אורי לנץ, פלאש 90
אילוסטרציה. צילום: אורי לנץ, פלאש 90



רבים מתושביה החרדים של שכונת רמת שלמה בירושלים המחזיקים ברשותם רכב, נדהמו לראות בליל שבת כי משטרת ישראל העניקה להם דו"ח בעיצומה של השבת וזאת בגין 'הפרעה לתנועה'. הדו"חות ניתנו לרכבים שחנו במקומות לא מוסדרים.

על פי טענת תושבי השכונה, המשטרה חילקה לפחות כעשרה דו"חות בעיצומה של השבת ברח' קהילות יעקב וברחובות סמוכים, "קיימים מקרים רבים בהם, רכבים המגיעים בסמוך לכניסת השבת חונים במקומות לא מוסדרים - אולם מיד בצאת השבת - בעליהם מגיע ומחנה אותם בחניה מוסדרת", טוען תושב השכונה ל'בחדרי חרדים'.

עזרא ברגר המשמש בתפקיד מנהל המינהל הקהילתי בשכונת רמת שלמה, אומר ל"בחדרי חרדים" כי "מדובר בעשרות דוחות שניתנו בליל שבת. אנחנו תמהים על הדו"חות שניתנו, מכיוון שאנחנו ביקשנו מהעירייה פעמים רבות לשלוח אלינו לשכונה פקחים שאינם יהודים שיפקחו ויתנו דו"חות לאלו שנכנסים לשכונה עם מכוניתם בשבת".

"אבל למרות" הוא ממשיך "שהתמרורים מורים שאסור להכנס בשבת ודוהרים בכבישים ומסכנים את חיי הילדים, אבל המשטרה והעירייה לא מצאו כח אדם והנה פה, פתאום אנחנו מקבלים דו"חות על כך שרכבים 'מפריעים לתנועה' במקום שבכלל סגור לתנועה בשבת".

'בחדרי חרדים' פנה למשטרת ישראל, כשהתגובה תגיע - היא תפורסם לאלתר.











דוח חנייה רמת שלמה משטרת ישראל רכבים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד