י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

סערת הדו"חות: בצלאל פרסם את מספר הטלפון שלו

בעקבות הפרסום ב'בחדרי חרדים' על הענקת דוחות חנייה בשבת על ידי המשטרה, בשכונת רמת שלמה, חבר המועצה אברהם בצלאל מש"ס נכנס לעובי הקורה ומבטיח לטפל אישית

משטרת תנועה. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
משטרת תנועה. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90



דו"חות החנייה שחולקו בשבת בשכונת רמת שלמה ממשיכים להסעיר את תושבי השכונה החרדית, הבוקר (ראשון), התייחס למקרה חבר מועצת העיר ומחזיק תיק הארנונה אברהם בצלאל ש"הביע תדהמה מהמקרה" והבטיח לפעול לבטל את הדו"חות.

בצלאל אמר ל'בחדרי חרדים' כי "לא ייתכן שבבירת ישראל יחולקו מטעם משטרת ישראל דוחות בעיצומה של שבת המלכה, בכוונתי לפנות לגורמים האחראיים ולדרוש מהם לבטל מיידי את הדוחות שחולקו תוך כדי חילול שבת מחפיר ולתת את הדעת שהמקרה לא יחזור על עצמו שוב".

עוד הוא הוסיף כי "אני קורא לכל מי שקיבל דו"ח במהלך השבת לשלוח לי העתק ברור ללשכתי יחד עם כל הפרטים הרלוונטים ובל"נ אטפל בזה בצורה אישית", בצלאל פרסם פרטים להתקשרות עמו: "ניתן לשלוח למספר הפקס: 026297131 או למייל: [email protected]"

כזכור, אמש פורסם ב'בחדרי חרדים' כי בליל שבת חילקה משטרת ישראל דו"חות חנייה בשכונת רמת שלמה בגין 'הפרעה לתנועה'. על פי טענת תושבי השכונה, המשטרה חילקה לפחות כעשרה דו"חות בעיצומה של השבת ברח' קהילות יעקב וברחובות סמוכים".

"קיימים מקרים רבים בהם, רכבים המגיעים בסמוך לכניסת השבת חונים במקומות לא מוסדרים - אולם מיד בצאת השבת - בעליהם מגיע ומחנה אותם בחניה מוסדרת", טוען תושב השכונה ל'בחדרי חרדים'.



אברהם בצלאלצילום: אברהם בצלאל
אברהם בצלאל


עזרא ברגר המשמש בתפקיד מנהל המינהל הקהילתי בשכונת רמת שלמה, אמר אמש ל"בחדרי חרדים" כי "מדובר בעשרות דוחות שניתנו בליל שבת. אנחנו תמהים על הדו"חות שניתנו, מכיוון שאנחנו ביקשנו מהעירייה פעמים רבות לשלוח אלינו לשכונה פקחים שאינם יהודים שיפקחו ויתנו דו"חות לאלו שנכנסים לשכונה עם מכוניתם בשבת".

"אבל למרות" הוא המשיך "שהתמרורים מורים שאסור להכנס בשבת ודוהרים בכבישים ומסכנים את חיי הילדים, אבל המשטרה והעירייה לא מצאו כח אדם והנה פה, פתאום אנחנו מקבלים דו"חות על כך שרכבים 'מפריעים לתנועה' במקום שבכלל סגור לתנועה בשבת".

'בחדרי חרדים' פנה למשטרת ישראל, כשהתגובה תגיע - היא תפורסם לאלתר.

חלק מהדוחות שניתנו בשבת









דוח חנייה משטרת ישראל רמת שלמה רכבים אברהם בצלאל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד