י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

המשטרה תירגלה את שיירת הכבוד לפנס • צפו

משטרת ישראל נערכה בימים האחרונים לקראת ביקורו הערב של סגן נשיא ארה"ב מייק פנס בישראל, כחלק מההיערכות ביצעה תרגול לשיירת הכבוד שתסיע את האורח למקומות בהן הוא צפוי לבקר ולהפגש • צפו בתיעוד וידאו

שיירת כבוד לנשיא. צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90
שיירת כבוד לנשיא. צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90



משטרת ישראל השלימה את ההכנות לקראת ביקורו של סגן נשיא ארה״ב, מייק פנס, במדינת ישראל הערב ומפרסמת תיעוד מיוחד של תרגול מודל ליווי ואבטחת שיירת סגן נשיא ארה״ב במבצע הלאומי שיקרא ׳מגן כחול 2׳.

אלפי שוטרים, לוחמי מג״ב ומתנדבים יתפרסו החל משעות אחה״צ על מנת לאבטח, לשמור על הסדר הציבורי ולהכווין את התנועה במהלך הביקור הממלכתי שצפוי להיערך בישראל במשך יומיים בין התאריכים 21.01-23.01.2018.


צפו בתרגול שיירת הכבוד לסגן הנשיא. צילום: משטרת ישראל

״מגן כחול 2״ הינו מבצע לאומי מורכב ומשולב, אשר יתוכלל ע״י משטרת ישראל. היערכות המשטרה תתמקד במספר גזרות, ובפרט: מרחב נתב״ג, אזור ירושלים והסביבה והצירים הראשיים המובילים לבירה.

בנוסף לפריסת הכוחות בשטח, יפעלו מרכזי שליטה ומוקדי משטרה על מנת להבטיח פיקוד ושליטה אפקטיביים לאורך כל המבצע.

לפני מספר שבועות, החלה היערכות המשטרה לקראת ביקורו הצפוי של סגן נשיא ארה״ב בישראל. היערכות המשטרה למבצע המורכב כללה, בין היתר: תכנון בהיבטי אבטחה, סדר ציבורי ותנועה ביחד עם יתר הגופים העוסקים במלאכה.

כחלק מהשלמת ההכנות וההיערכות של משטרת ישראל לקראת המבצע, התקיימה גם תרגולת מודל ליווי ואבטחה של מערך השיירה שעתיד להוביל את סגן נשיא ארה״ב מר מייק פנס ופמלייתו, בין האתרים השונים בהם הוא עתיד לבקר בעיר ירושלים.

בתוך כך, משטרת ישראל ביצעה ומבצעת תרגולות נוספות כחלק מהיערכות הכוחות לקראת הביקור החשוב שיתקיים בשבוע הבא.

במהלך הביקור עצמו, החל מיום א׳ (21.01.17) בשעות הערב ועד ליום ג׳ (23.01.17) בשעות הערב, צפויים שיבושי תנועה וחסימות בצירים שונים בתוך העיר ירושלים. כמו כן ייתכנו שינויים בהסדרי התנועה בצירים הראשיים המובילים לעיר לפרקי זמן קצרים ונקודתיים.

משטרת ישראל תעדכן בתחילת שבוע הבא בסמיכות לביקור ובמהלכו, אודות כלל החסימות המתוכננות והשינויים הצפויים בהסדרי התנועה. עדכונים אלו ימסרו באמצעות כלי התקשורת וכן בערוצי הניו מדיה של המשטרה (אתר האינטרנט, עמוד הפייסבוק והטוויטר).

משטרת ישראל מבקשת להדגיש בפני כלי התקשורת והציבור כולו, כי בכל מהלך הביקור חל איסור מוחלט להעלאת כל כלי טייס (לרבות רחפנים) למרחב האווירי של נתב״ג וירושלים.

בעת ביקור הנשיא טראמפ. צילום: דוברות המשטרה











מייק פנס ביקור ממלכתי שיירה משטרת ישראל מגן כחול2

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד