י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

הזמר הפופולרי שבר את רגלו במהלך הופעה

לא כך תכנן הזמר החסידי לוי פלקוביץ לסיים את הערב: במהלך ההופעה שלו אמש בארה"ב הוא שבר את רגלו, ונאלץ להתפנות לבית חולים • רגלו גובסה, והופעותיו העתידיות מוטלות בספק

לוי פלקוביץ במהלך הופעה. צילום אילוסטרציה
לוי פלקוביץ במהלך הופעה. צילום אילוסטרציה





הזמר לוי פלקוביץ שבר את רגלו במהלך הופעה שהתקיימה אמש (מוצ"ש) במלון 'לייק האוס' -וודריץ' הממוקם בהרי הקטסקיל, בה הוא הופיע יחד עם מקהלת 'לב' ותזמורתו של לוי לסין.

במהלך ההופעה שבר הזמר הצעיר את רגלו השמאלית ונאלץ להתפנות לטיפול רפואי שבסופו היא גובסה. הוא מאושפז בשעה זו בבית החולים, וטרם ברור כמה זמן החלמה נדרש, ומה יהא בדבר החתונות בהן הוא אמור להופיע בזמן הקרוב.

רגלו המגובסת של פלקוביץ

לוי פלקוביץ מספר ל'בחדרי חרדים' כי "במהלך ההופעה החלקתי לפתע. הרגל נשברה, ואני כרגע לא יכול לעמוד עליה. אני צריך להתייעץ עם הרופא ולהבין לכמה זמן החלמה אני נדרש".

משהו מוזר עובר על זמרי התעשייה: לפני כחודש שבר הזמר בערי וובר את רגלו במהלך סקי שעשה בהרים בארה"ב. לפני מספר חודשים הזמר גד אלבז שבר את רגלו במהלך תחרות ריצה בה השתתף.

פלקוביץ לא נותן לרגל השבורה להשפיע על מצב רוחו. "אנשים צוחקים עלי שאצא עם בערי וובר וגד אלבז בהופעה משותפת - "על רגל אחת".

לוי פלקוביץ' – בן 30, נחשב לכוכב עולה בתחום המוזיקה החסידית. פלקוביץ', המגדיר עצמו כחסיד סאטמר פוקד הרבה את קברו של רבי נחמן מברסלב באומן, הוא אב לשניים ובצעירותו למד בישיבות סאטמר, ובמיר בירושלים.

כבר למעלה מ-10 שנים הוא שר ועוסק במוזיקה חסידית, ובמקביל מסייע לעסקיו של אביו בתחום הנדל"ן.

בשנה האחרונה פרץ אל התודעה הציבורית כשהוציא אלבום חדש 'אחכה לו', הופיע יחד עם גדולי הזמר החסידי והוזמן לשיר בחתונות גדולות של נגידים, ואילי הון בארה"ב, ושמו החל ללכת לפניו.

גורמים בתחום המוזיקה, מתארים אותו כבעל קול ייחודי, חזק ועוצמתי מחד, מרגש ומעורר מאידך אשר חודר אל הנפש, ומקסים את לב השומעים.

פלקוביץ בהופעה לאחרונה עם מקהלת 'ידידים' - שר 'נשמהל'ה'
לוי פאלקוביץ שבירת רגל הופעה ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד