י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

חשד: המיליארדרים נרצחו ולא התאבדו

חוקרים פרטיים שנשכרו לחקור את מותם הפתאומי של המיליארדרים היהודים שנרצחו בחודש שעבר בטורנטו קובעים כמעט בוודאות כי הם נרצחו ולא התאבדו - כפי שפורסם

בארי שרמן
בארי שרמן



חוקרים פרטיים שחקרו את מותם המסתורי של הזוג היהודי מטורונטו ואשתו שנמצאו מתים בביתם בחודש דצמבר האחרון, מאמינים כי הם נרצחו על ידי מספר רוצחים. כך מדווח האתר CBC.

המידע החדש סותר את התיאוריה שנפוצה כי בארי והאני שרמן מתו מהתאבדות - רעיון שנחשב לבדיוני על ידי אלה שהכירו היטב את שרמן.

כזכור דווח ב'בחדרי חרדים' כי המיליארדר והפילנתרופ היהודי בארי שרמן ואשתו, נמצאו מתים ביום שישי ה-15 לדצמבר 2017 בדירתם.

שרמן, הוא מייסד חברת הפארמה אפוטקס, הונו של שרמן נאמד ב-3.2 מיליארד דולר.

"נסיבות מותם נראות חשודות ואנחנו מטפלים בכך", אמר מפקד המשטרה דיוויד הופקינסון במסיבת עיתונאים שנערכה מחוץ לביתם של בני הזוג מיד לאחר גילוי הגופות אז.

הסיפור מקבל צד מסתורי נוסף מאחר ומפקד המשטרה דיוויד הופקינסון ובלשי מחלק הרצח של משטרת טורונטו מסרו מיד לאחר גילוי הגופות כי לא נמצאו ראיות לפריצה לדירה, מה שמביא את החשד שמישהו שהכיר את בני הזוג נכנס לדירה ורצח אותם.

שרמן, בן 75, ייסד את חברת אפוטקס ב-1974. מגזין פורבס מעריך את הונו ב-3.2 מיליארד דולרים. חברת אפוטקס מעסיקה 11 אלף עובדים והיא יצרנית תרופות גנריות מהגדולות בעולם.

כזכור, מפקד המשטרה סרב לומר לאחר גילוי הגופות אם על הגופות נראו סימני אלימות, ולא מסר פרטים על הזמן או על סיבת המוות. המפקד הופקינסון אמר אז כי מקרי המוות אינם נחקרים כרגע כחשד לרצח, והוסיף כי יש צורך בחקירות נוספות.

החוקרים שנשכרו על ידי משפחת שרמן טוענים שהזוג נרצח, משפחת שרמן שכרה צוות של מומחים, הכולל מספר בלשים לשעבר של מחלקת הרצח בטורונטו, כדי לנהל חקירה עצמאית נפרדת.

החוקרים הפרטיים מצאו ראיות לכך שגם בארי וגם האני היו ​​קשורים בצווארם בחגורות עור שנקשרו אז למעקה הצמוד לבריכה. חוקר מקרי המוות קבע כי בני הזוג מתו מחנק.

כאמור לא התגלו סימני פריצה לבית, מה שמעלה את החשד שהרוצחים נכנסו בצורה רגילה וכנראה הכירו היטב את בני הזוג.

צוות החוקרים הפרטיים סבור כי שרמן נהרג ב-13 בדצמבר, יומיים לפני שנמצאו. מסקנה זו מבוססת על העובדה כי האני לבשה את אותם בגדים בהן היא נראתה בפעם האחרונה יומיים קודם לכן ב-13 בדצמבר.

החוקרים מאמינים כי האני נאבקה עם הרוצח שלה או עם מספר רוצחים, מאחר והיו לה חתכים על שפתה ועל אפה, והיתה בבריכה של דם כשהיא התגלתה.
רצח טורונטו בארי שרמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד