י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

השריפה בשבת סאטמר בקליפורניה: האשה נבהלה וברחה - והחדר נשרף

שריפה שפרצה בליל שבת במלון פאלם ספרינגס בקליפורניה, כילתה חדר של משפחה הנמנית על חסידי המהר"א מסאטמר • "אחד מנרות השבת נפל על השולחן. האשה שהדליקה את הנרות נלחצה ולא כיבתה את האש למרות עדיין לא הייתה שקיעה", סיפר שוהה במלון ל'בחדרי'

השריפה בשבת סאטמר בקליפורניה: האשה נבהלה וברחה - והחדר נשרף



שריפה שפרצה בליל שבת במלון פאלם ספרינגס בקליפורניה, כילתה חדר של משפחה הנמנית על חסידי המהר"א מסאטמר, שהגיעה יחד עם מספר משפחות לשבות בפאלם ספרינג יחד עם האדמו"ר.

כפי שדווח ב'בחדרי', בסביבות השעה 18:00 בערב בליל שבת, שריפה פרצה באחד החדרים והלהבות הגיעו לקומה השלישית, בנוסף לחדר שנשרף כליל, כמה חדרים נוספים ניזוקו מהשריפה. בנס לא היו נפגעים בנפש.

אחד האנשים ששהו במלון סיפר לקרוב משפחה שלו את שאירע, קרוב המשפחה מספר ל'בחדרי חרדים' את אשר אירע.

"‏הדליקו נרות שבת בשעה 6 בערב בחדר במלון. אחד הנרות נפל על המפה שעל השולחן, האשה שהדליקה את הנרות נלחצה ולא כיבתה את האש ורצה ללובי לקרוא לאחד מעובדי המלון שיבוא לכבות.

"לא מובן מדוע האשה לא כיבתה", הוא אומר ל'בחדרי', "גם מצד הסכנה ‏וגם מצד ההלכה, כשעדיין לא הייתה השקיעה ואפשר היה לכבות לבד. העובד שהאשה קראה לו לא רצה לעלות לכבות, ועד שכבר הגיעו לכבות היה מאוחר מדי. הטלית והתפילין וכל תכולת החדר נשרפו כליל".

כאמור, ‏בסופו של דבר האש כובתה והותירה תשע משפחות חרדיות ששהו במלון ולא יכלו לחזור למלון . העסקנים מצאו לכולם אכסניות אחרות במהלך ליל שבת.
שריפה ליל שבת סאטמר פאלם ספרינגס קליפורניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד