י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

יוני זיגלבוים בקליפ מילים מושקע: 'דע מה'

אמן המוזיקה החסידית הצעיר מארה"ב, יוני Z (יוני זיגלבוים) מתקרב לעבר השקת אלבום הבכורה שלו, ומשיק סינגל חדש: "דע מה", המוגש בקליפ מילים יפהפה • להאזנה

יוני זיגלבוים בקליפ מילים מושקע: 'דע מה'



בשנה שעברה שיגר הזמר יוני זיגלבוים סולו ראשון בכיכובו אל המדיה, שהתלהבה מיד ואף אימצה בחום: "אודה". השיר לווה בקליפ מקצועי מרהיב שהבהיר מיד את הכיוון המוזיקלי אליו שואף יוני.

העובדה שבילה שנים רבות באולפנים, פתחה לו דלתות רבות והוא מחובר מאז לגדולי האומנים, המפיקים ואנשי התעשייה הבכירים בתחום המוזיקה החסידית העולמית. יוני מופיע ערב ערב באירועים גדולים והופעות בכל רחבי העולם, משמח בחתונות האלפיון העליון ומתקרב לאט אבל גבוה לעבר אלבומם הבכורה.

כעת הוא משחרר סינגל חדש המלווה בקליפ מילים מתוחכם, מהיפים שנראו לאחרונה. המילים הן "דע מה למעלה ממך", וכך גם שם השיר הינו דו לשוני: דע מה / DA MA.

"הבחירה במילים DA MA מייצגת את רעיון יצירת האלבום כולו, המבוסס על הקשר של בן אדם למקום שמתחיל בעצם הידיעה של מה למעלה ממך", אומר יוני.

12 שירים מתוכננים לצאת בע"ה באלבום החדש, המבוסס על לחנים מיוצרים שונים, מהם של יוני ומהם של מלחינים נודעים אחרים. הלחנים כוללים קשת רחבה של סגנונות שללא ספק תהווה חוויית שמע מוזיקלית, עשירה ומהנה לכל מאזין.

היעד אחד: אלבום מדליק ומבריק שיתחבב מיד על אוהדי המוזיקה היהודית והחסידית בכל העולם.

דע מה יוני Z יוני זיגלבוים סינגל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד