י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

תחפושות בתוך 3 ימים? שת"פ בין דואר ישראל לעלי אקספרס

תחפושות ואביזרים לפורים שיוזמנו באתר הסיני יימסרו ללקוחות בתוך שלושה ימים מהגעתן ארצה • המבצע לא כולל את מגוון התחפושות המוצעות באתר, אלא רק את אלו המסומנות במסגרת המבצע

תחפושות. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
תחפושות. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90



דואר ישראל עורך שיתוף פעולה לקראת פורים עם אתר הקניות הסיני עלי אקספרס (Ali Express), במסגרתו תחפושות שיוזמנו באתר יימסרו ללקוחות בתוך שלושה ימים מהגעתן ארצה. המשלוח המהיר יתאפשר באמצעות שירות e-packet לפריטים במשקל עד 2 ק"ג, ובשירות EMS לפריטים במשקל עד 20 ק"ג. המבצע החל ב-18 בינואר ויימשך עד ל-3 בפברואר, כאשר החג עצמו יצוין כחודש אחרי - ב-28 בפברואר.

המבצע לא כולל את מגוון התחפושות המוצעות באתר הסיני, אלא רק את אלו המסומנות במסגרת המבצע - אותן אפשר למצוא בעמוד בעברית המיועד ללקוחות הישראלים. כמו כן, חלק מהחנויות המציעות תחפושות דרך האתר עלולות לגבות תוספת תשלום בגין המשלוח המהיר, שעשויה להסתכם בדולרים בודדים. המשלוח יכלול מעקב אחר ההזמנה.

זמן הגעתן של חבילות מעלי אקספרס הוא ארוך יחסית. בניסוי שערך TheMarker במארס 2017 נמצא כי חבילות מהאתר נמסרו ללקוחות בארץ 30.6 יום בממוצע לאחר ההזמנה. זאת, בעוד הזמן ההממוצע עד הגעת חבילות משלל אתרים הסתכם ב-22 יום (בניסוי הצטיינו אתרי האופנה הבריטיים נקסט ואסוס, מהם התקבלו חבילות בתוך 8 ימים בממוצע).

על פי סקר שנערך עבור הדואר על ידי מכון שילוב I2R, מספר ההורים שמתכוונים לרכוש תחפושות ואביזרים לפורים מאתרים בחו"ל עולה ככל שגיל הילדים יורד: כ-60% מההורים לילדים עד גיל 9; כ-43% מההורים לילדים בגילאי 12-10; ושליש מההורים לילדים בגילאי 18-13. אם כן, ניתן להסיק כי ככל שעולה גיל הילדים כך גוברת מעורבותם בבחירת התחפושת - ולכן הרכישה מתבצעת דווקא בארץ.

סמנכ"ל שיווק, שירות, מכירות ופיתוח עסקי בדואר ישראל, בשמת שדה, אמרה כי "כבר עכשיו, כחודש וחצי לפני פורים, אנו רואים תנועה ערה של הזמנות תחפושות ואביזרים מאתרים רבים, כאשר להערכתנו מדובר בגידול של כ-50% בהזמנות מול שנה קודמת. אנו נערכים לקצב הזמנות מואץ במרכז הסחר המקוון במודיעין על מנת לספק את כל ההזמנות בזמן ולפני החג".

שדה ממליצה להורים להזמין תחפושות לפחות חודש וחצי לפני החג, וכן לשים לב למידות התחפושות, מכיוון שהמידות האמריקאיות והאירופיות שונות מאלו הישראליות. בנוסף, היא מציעה להזמין תחפושת הגדולה מעט ממידות הילד.
תחפושות פורים עלי אקספרס דואר ישראל קניות באינטרנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד