י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

מבהיל: החסיד שחזר מעולם האמת לאחר שפגש את דוד המלך

סיפור מסעיר: הוא התמוטט לפני כחודשיים בליל שבת והרופאים כבר לא הותירו לו סיכוי • המשפחה הגיעה גם מחו"ל להיות עמו בימיו הספורים, אך אירע נס והוא התעורר • בסעודת ההודיה סיפר שכבר היה בעולם האמת וגדול מלכי ישראל שלח אותו בחזרה למטה

בעל הנס רבי שלמה אבלס באמירת תהילים במירון. צילום: דוד כהן
בעל הנס רבי שלמה אבלס באמירת תהילים במירון. צילום: דוד כהן



נס מהלך: לפני כחודשיים בליל שבת קודש רעשה העיר בית שמש, כשהגיע הידיעה כי הרה"ח רבי שלמה אבלס מחשובי קהילת דושינסקיא ודמות ידועה בעיר התמוטט בדרך חזור משמחת שלום זכר לנכד אב"ד הקהילה הגרמ"י דושינסקיא.

ר' שלמה קיבל דום לב ועבר החייאה ממושכת, תושיית אנשי ההצלה שלא ויתרו ועבדו עליו קרוב לשעה תוך כדי שנתנו לו כמה שוקרים חשמליים, הצליחו להחזיר את הדופק ופינו אותו לבית חולים 'הדסה עין כרם' בירושלים.

בבית שמש כבר הספידו אותו במהלך השבת, כך גם בני משפחה מחו"ל שהגיעו לאחר השבת לשהות ליד מיטתו, ואז לאחר ימים מעטים הגיע הבשורה המשמחת, החסיד ר' שלמה מתעורר וחוזר לחיים נגד כל הסיכויים.

רבי שלמה השם ירפאהו ויחזקהו, הינו חסיד דושינסקיא הקשור בכל נימי נפשו לרבי שליט"א, ומהמקורבים ביותר של המשפיע הרה"צ רבי מיילך בידרמן, שלא מפספס אף שיעור שלו.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי בשבוע שעבר ערך בעל הנס סעודת הודיה לבני משפחתו המצומצמת, שם הטיל פצצה וסיפר על מה שקרה לו באותם רגעים שהיה בין חיים למוות.

לדבריו: באותם רגעים הקשים כשפה למטה כלל ישראל מתפללים ומרעישים עולמות לרפואתו, הוא כבר היה למעלה בעולם האמת, שם פגש את דוד המלך עליו השלום והוא זה שהחזיר אותו לחיים כששאל אותו מה מעשיך פה, עוד לא הגיע זמנך למות.

בבית שמש מכירים את רבי שלמה כאחד שספר התהילים לא מש מתחת ידו, כך שאף אחד לא מתפלא על זה שדוד המלך בכבודו ובעצמו נזעק להצילו, כך גם סיים החסיד את נאומו למשפחתו בשבח אמירת תהילים שזכות התהילים עמדה לו במצבו הקשה.
רבי שלמה אבלס דושינסקיא בית שמש החייאה דוד המלך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד