י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

רובשקין עורר על תפילה מתוך הסמארטפון והציבור השתעשע • צפו

האסיר ששוחרר לפני כחודש מהכלא, חגג חודש להיותו אדם חופשי ונשא דברים נגד התופעה, שמתפללים מתוך הסמארטפון, בעוד המדפים בבית כנסת עמוסים בסידורים: "תהיו חכמים בעצמכם. תעיפו את זה" • הוא קם ממקומו והדגים לציבור, איך זה נראה • צפו

רובשקין נואם לאחר שחרורו. באדיבות המצלם
רובשקין נואם לאחר שחרורו. באדיבות המצלם



החסיד ר' שלום מרדכי רובשקין שוחרר מהכלא לפני חודש, ומאז הוא נפגש עם מאות רבנים, אדמו"רים, ראשי ישיבות וראשי קהילות. לכל מקום שהוא מגיע הוא מביא איתו מילים של חיזוק לכלל ישראל.

בשבוע שעבר חגג רובשקין את החודש הראשון שלו לחופש באירוע שנערך ב-770 איסטרן פארקוויי. רובשקין דיבר באירוע, והתייחס בדבריו לשימוש בסמארטפון.

"קחו את הטלפונים המטומטמים שלכם, ותהיו חכמים בעצמכם, תעיפו את זה למען השם" אמר רובשקין.


צילום באדיבות האתר Yeshiva world news

אחר כך הוא דיבר נגד האנשים שנכנסים לבית הכנסת שמלאים מדפים עם סידורים, אבל הם בוחרים להתפלל אל תוך הטלפונים החכמים שלהם במקום לתוך הסידור.

רובשקין אמר "מנקודת מבטו של אדם שהיה מנותק מהחברה במשך 8 וחצי שנים, אני נכנס לבית כנסת ורואה בחור מתפלל לתוך הטלפון שלו, בסידור יש את השם של הקב"ה, אתה לא יכול לקחת אותו לחדר האמבטיה, למה אתה לא רוצה להחזיק סידור במקום בטלפון?, תראו איך אתם נראים כשאתם מתפללים לתוך הפלאפון ולא לסידור".

רובשקין קם ממקומו והדגים לקהל איך אנשים נראים בזמן שהם מתפללים עם הסמארטפון, ואמר כי "זה ממש בושה וחרפה, תפסיקו לחפש קולות, תעשו כמו שהשם רוצה שנעשה את המצוות, וככה תהיו מחוברים להקב"ה כמו שצריך".
שלום מרדכי רובשקין תפילה טלפון חכם אינטרנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד