ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

הווארט של אשר לכבודו של אמסלם

ח"כ יואב קיש מונה לתפקיד יו"ר ועדת הכנסת, במקומו של יו"ר הקואליציה ח"כ דודי אמסלם, לכבודו ח"כ אשר שלף 'וורט' על הפרשה

יעקב אשר. צילום: פלאש90
יעקב אשר. צילום: פלאש90



ח"כ יואב קיש מונה היום לתפקיד יו"ר ועדת הכנסת, במקומו של יו"ר הקואליציה ח"כ דודי אמסלם. בעת הדיון בנושא, ביקש ח"כ יעקב לשבח את פועלו של אמסלם ושלף 'וורט' על הפרשה.

בפתח דבריו אמר אשר: "אחד הדברים המיוחדים של ח"כ דודי אמסלם, זה החברות בין החברים מכל סיעות הבית, ימין ושמאל, עם דודי הייתה חברות מיוחדת".

כאמור, הוא הזכיר את "פרשת השבוע העוסקת בשעבוד מצרים שבה נאמר על משה "וירא בסבלותם" ופירש רש"י "נתן עיניו ולבו להיות מיצר עימהם", משה רבנו לא היה בשעבוד כי היה משבט לוי, הוא גם גדל בבית של המלך פרעה ולא היה חסר לו כלום, אבל משה רבנו לא הוריד את העיניים ואת הלב מהאחים שלו אף לא לרגע אחד. זו מנהיגות אמיתית", אמר ח"כ אשר.

אשר פנה לח"כ אמסלם: "אתה נותן את הלב ותמשיך לתת אותו בתפקידיך הבאים כי אתה לא יכול לברוח מאהבתך לבני אדם ומשנאתך לעוולות, נכניס את הלב ניתן את העיניים ואל נשכח להודות לבורא עולם, יושבים כאן בוועדה חברים שאינם דתיים ומודים לבורא העולם, מי שיש לו הכרת הטוב לקב"ה יש לו גם הכרת הטוב לבני אדם", סיים אשר.

יו"ר ועדת הפנים ח"כ קיש אמר בדיון: "אני רוצה לומר תודה רבה לדודי אמסלם על ההשקעה בועדה. תודה לך על שנים רבות של עשייה ועל עבודה מהלב ואני בטוח שנעבוד יחד ונעשה חפיפה מסודרת".



קיש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד