כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

הקרע מחריף: נחשף מי עומד מאחורי ביטול פגישת הראשל"צ-הרבצ"ר

לאחר הדיווחים אתמול כי הרמטכ"ל עומד מאחורי ביטול הפגישה בין הראשל"צ הגר"י יוסף לרבצ"ר אייל קרים, הבוקר מתברר כי ליברמן בכבודו ובעצמו מיישם את מה שאמר בשבת באשדוד

הרב הראשי לישראל. צילום: יעקב כהן
הרב הראשי לישראל. צילום: יעקב כהן



לאחר שנטען כי הרמטכ"ל הוא זה שעומד מאחרי ביטול הפגישה שהייתה אמורה להתקיים בין הראשל"צ הגר"י יוסף לרב הצבאי הראשי אייל קרים, הבוקר מתפרסם ב'כאן', כי מי שעומד מאחורי ביטול הפגישה הוא לא אחר מאשר שר הביטחון אביגדור ליברמן.



ליברמן ואיזנקוט. צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחוןצילום: ליברמן ואיזנקוט. צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון
ליברמן ואיזנקוט. צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון


כזכור, אמש טען שר החינוך נפתלי בנט לסערה והבהיר בראיון לגל"צ כי "לביטול הפגישה בין הרב הראשי לרבצ"ר, לא היה שום קשר לרמטכ"ל. ביררתי זאת בעצמי עם הרמטכ"ל ומציע לכולם לבדוק לפני שמדברים".

שר הפנים אריה דרעי אמר ב'קול חי' כי "הראשל"צ הגר"י יוסף הוא המוסמך על הגיורים במדינת ישראל. אם הוא לא ייפגש עם הרב הראשי הצבאי - לא יהיו גיורים".

קודם לכן, ח"כ בצלאל סמוטריץ תקף וטען כי ממידע שהגיע לידיו, הרמטכ"ל הוא זה שמנע את קיומה של הפגישה. "‏הנחיית הרמטכ"ל לרבצ"ר לבטל פגישה שנקבעה עם הראשון לציון חמורה ועל פניו היא מנוגדת לחוק", כתב סמוטריץ.

"על פי החוק הרבצ"ר הוא חבר מועצת הרבנות הראשית שבראשה עומד הרב הראשי כך שהם אמורים להיפגש ולעבוד ביחד. פוליטיקה של שר הביטחון ופקודות של הרמטכ"ל לא יכולים לגבור על חוק. אני קורא לרמטכ"ל להתעשת", הוסיף.

כזכור, במסיבת העיתונאים הפרובוקטיבית שקיים ליברמן בשבת באשדוד, הוא אמר: "נתתי הנחיה לצבא, לא הרב הראשי לישראל, לא הרב אבינר, לא הרב אליהו, לא יוכלו לקחת חלק בשום אירוע במסגרת צה"ל".
אביגדור ליברמן הרב יצחק יוסף גדי איזנקוט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד