י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

תושב בית שמש עצור: חשוד שתקף מנקה בביתו - "ניצל את מצבה הנפשי"

"מדובר במקרה חמור" אמרו משטרה עם מעצרו של החשוד בביצוע מעשים חמורים ואסורים בצעירה הלוקה בשכלה שעבדה בניקיון ביתו • היום יובא בפני שופט להארכת מעצרו

אילוסטרציה. צילום: pixabay
אילוסטרציה. צילום: pixabay



וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ: תושב בית שמש חשוד שביצע עבירות חמורות וקשות בצעירה בעלת ליקוי שכלי, שעבדה בניקיון בביתו.

מבית חולים בירושלים, התקבל דיווח כי במהלך טיפול בצעירה בעלת ליקוי שכלי, עלה חשד כי בוצעו בה עבירות קשות ובמשטרת ירושלים נפתחה חקירה.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי מעדותה של הצעירה עלה כי לפני כשבועיים בעת שניקתה בקומה השנייה בבית משפחה חרדית בה היא מועסקת כעובדת ניקיון, על פי החשד המתין לה בעל הדירה באחד החדרים, שם לדבריה ביצע בה החשד עבירות חמורות, קשות ואסורות. זאת, תוך שימוש בכוח ובזמן שאשתו וילדיו שוהים בקומה התחתונה.

אמש (שני), עצרו חוקרי המשטרה על פי צו שהוצא בבית המשפט, את החשוד - כבן 30 תושב בית שמש, והוא הובא לחקירה בתחנת בית שמש בחשד למעשה חמור ואסור, תוך ניצול מצב המונע הסכמה וניצול ליקוי שכלי.

בשעות הקרובות (שלישי) יובא החשוד לבית משפט השלום ירושלים, שם יבקשו חוקרי המשטרה להאריך את מעצרו על מנת להשלים את החקירה.

"מדובר במקרה חמור בו על פי החשד ניצל החשוד את מצבה הנפשי של הצעירה על מנת לבצע בה את זממו" אמרו במשטרה. "נפעל למיצוי החקירה ומלא חומרת והדין עמו".
בית שמש מעשים אסורים ליקוי שכלי ניצול עובדת ניקיון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד