י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

הואשם החרדי מבית שמש שהשליך אשפה לעבר החייל וגרם לפציעתו

שבועיים לאחר שיידה שקית אשפה על רכבו של חייל וגרם לו לאבד את השליטה על רכב ולהפצע - הואשם חרדי בן 28 מבית שמש במעשה פרקליטו: "אנו תקווה שחפותו תוכח"

צילום אילוסטרציה: פלאש 90
צילום אילוסטרציה: פלאש 90





שבועיים לאחר שיידה חפץ על רכבו של חייל וגרם לפציעתו - הואשם חרדי בן 28 מבית שמש במעשה.

פרקליטות מחוז ירושלים, באמצעות עו"ד בריג'יט ויטאלי, הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד תושב בית שמש בן 28, אב לשישה ילדים, בגין יידוי חפץ לעבר כלי תחבורה.

על פי כתב האישום, כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', לפני כשבועיים הגיע חייל במסגרת תפקידו לרחוב ריב"ל בבית שמש כשהוא לבוש במדי צבא. החייל משרת ב'מיטב', היחידה הצבאית האחראית על ביצוע הליכי המיון והשיבוץ של כלל המיועדים לשירות ביטחון, אלה שמתגייסים וגם אלה שלא.

בשלב כלשהו החלו להתגודד סביבו מספר קיצונים ומשהבין כי הוא נמצא בסביבה עוינת, ביקש החייל לעזוב את המקום וחזר לרכבו.



בשלב מסוים נכנס החייל עם רכבו בטעות לרחוב לויסט שהוא ללא מוצא, ושם נתקל בהתקהלות של עשרות קיצונים שהתגודדו סביב רכבו וקראו לעברו קריאות גנאי. בעוד החייל מבצע פניית פרסה כדי לצאת מהאזור, יידה הנאשם שקית זבל אותה הוציא מפח זבל שהיה ברחוב לעבר רכבו. שקית הזבל פגעה ברכבו של החייל וכתוצאה מכך הוא נבהל, איבד שליטה על רכבו ופגע בעמוד תאורה שהיה ברחוב. הוא נזקק לטיפול רפואי ונגרם נזק לרכבו.

לאחר שנפצע, החייל לא הצליח להניע את הרכב כדי לעזוב את הסביבה העויינת. הוא הזעיק משטרה ונשאר ברכבו להמתין לשוטרים במשך דקות ארוכות, בעוד המתקהלים וביניהם הנאשם הקיפו את רכבו, צעקו לעברו ודפקו על רכבו.

עם הגשת כתב האישום, הפרקליטות ביקשה מבית המשפט השלום בירושלים להאריך את מעצר הבית של הנאשם עד לסיום ההליכים המשפטיים נגדו.

"מטבע הדברים טרם הועבר לידינו חומר הראיות ועל כן אין בידנו להתייחס לגופם של דברים" אומר ל'בחדי חרדים' פרקליטו עו"ד שלום בן-שבת.



"יחד עם זאת, לא ניתן להתעלם שמרשי שוחרר בבית המשפט המחוזי במסגרת ערר שהוגש על ידינו, עובדה שיש בה כדי להטיל בספק את התזה של המדינה, תזה שעל בסיסה מושתת כתב האישום. מרשי הינו אדם נורמטיבי, ללא עבר פלילי ומשחר החקירה הכחיש את המיוחס לו. אנו תקווה שחפותו תוכח בבית המשפט" אמר.
תקיפת חייל בית שמש פציעה התנגשות כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד