י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

המסלול שונה הנוסעים נותרו בקור וברוחות בתחנות

בסך הכל מדובר בחברה המעניקה שירות שנחשב לטוב ביותר מבין שאר החברות - אז למה לא ניתן לעדכן את הנוסעים מעל שינויים במסלול ולמנוע מהם עוגמת נפש?

צילום יחצ
צילום יחצ צילום: בחדרי חרדים

 


אחת מחברות התחבורה שמקבלת שבחים תדיר על השירות שלה זו חברת קווים עילית המסיעה את אלפי הנוסעים יום יום מביתר עילית לירושלים וחזרה. השירות של החברה כולל שירות עדכונים - בו תושבי ביתר מקבלים צינתוק, צליל וניתוק, למשל בעיתות שלג וחירום - בו מודיעים לציבור על השינויים במסלולים ובקווים.

על פי תלונות שהגיעו ל'בחדרי חרדים' מאות נוסעים עמדו היום אחר הצהריים בירושלים, בקור מקפיא עם רוחות עזות, ילדים תינוקים ועגלות והמתינו שעה ארוכה לבואם של האוטובוסים. רק לאחר בירור, התגלה לנוסעים כי המסלול היום שונה, בשל ביקור סגן הנשיא.

"במשך שעה עמדו קרוב למאתיים אנשים בתחנה ברחוב שרי ישראל, כשהם חושבים שאולי האוטובוס מתעכב בפקקים. רק אחרי שאחד הנוסעים התקשר למוקד להתלונן על האיחור, נאמר לו שהמסלול היום שונה והאוטובוסים אינם אמורים לעבור בתחנה זו" מספר ל'בחדרי', חזקי קליין, אחד הנוסעים הממתינים.

"כולנו. כל הנוסעים נאלצנו ללכת הליכה רחוקה בקור הזה, עד למורדות רחוב בר אילן כדי להגיע לתחנה בה האוטובוס כן עובר. מרחק של לפחות קילומטר אולי יותר. למה לא דואגים ליידע את הציבור? יש להם הרי את הצינתוקים" הוא תמה באוזנינו.

המהומה מתעצמת בשעה זו - כיוון שמעדכון נוסף שאנו מקבלים ב'בחדרי' מחזקי, עולה כי אחר שהציבור ירד אל התחנות בהן האוטובוסים אמורים לעבור, נוצר עמוס גדול, והאוטובוסים שעברו היה מלאים עד אפס מקום. כשהנוסעים פונים אל החברה, הם מתעדכנים, שכעת ניתנה לנהגים ההוראה לחזור למסלול הרגיל. כך שהנוסעים יוצאים מטורטרים וממוטטים. והשאלה מתעצמת - איך החברה מעדכנת את נוסעיה על שינויים אונליין במסלול

יצויין כי מסעו של סגן הנשיא בירושלים הסתיים היום בשעה שלוש, על כן השאלה מתעצמת מדוע שינוי המסלול נמשך גם שעות אחר כך.

תגובת חברת קווים לבחדרי חרדים: חברת קווים פועלת על פי הנחיות המשטרה בכל הנוגע לפתיחת וסגירת צירים. מוקד שירות הלקוחות פועל ויפעל עד תום השירות

ביתר קווים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד