י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

"הכנסת היהודית" חייבת להתלכד מול הערבים

מה שכבר יודעים, מבינים, מפנימים, בבירה האמריקאית ובעוד בירות חשובות, בשמאל הישראלי ההזוי עוד לא קלטו והפנימו. גם בפמפלט הארץ ״העלון לאנשים לא חשובים״, בעיקר באם הינם שונאי ישראל ויהדות, עדיין לא מבינים את המטריה

חלק מחברי הכנסת של הרשימה המשותפת. צילום: פלאש 90
חלק מחברי הכנסת של הרשימה המשותפת. צילום: פלאש 90



בניגוד למפורסם ולמקובל, במודעת האבל לאחר מותו, ביומון מפ״ם, ״על המשמר״ ז״ל, לא כונה רוצח ההמונים הרודן יוסף סטאלין ״שמש העמים״. הרודן הגרוזיני ששלט ביד ברזל בברית המועצות רבתי, כונה כך כבר ״בחייו״! הכינוי ״נבחר״ ע״י הנאורים והאינטלקטואלים החנפים אותם הוא שנא, רדף ורצח.

במודעת האבל המפורסמת, בכותרת ״על המשמר״, לרוצח הקומוניסטי מהגדולים בהיסטוריה החדשה, ניתנו ביטויי כבוד אחרים. ציטוט: ״המנהיג הגדול והמצביא המהולל, יוסף ויסאריונוביץ' סטאלין". בזכרונותיו כותב מנהיג מפ״ם מאיר יערי, ״זה לא היה הביטוי היחיד שהצטערתי עליו״! בדיעבד ביטויים רבים על גן העדן הסוציאלי בגיהנום הסובייטי, טוב להם, לו לא נכתבו.

השמאל הישראלי לדורותיו, אלוף בלאמץ לעצמו ״חזיונות שווא ומדוחים״. עיקרן, אימוץ תורות זרות, תוך כדי ״הבאשת״ כל מה שריח יהודי, וודאי ישראלי נודף ממנו, או ״יהודים״ כ״כלל וכעם״. מאוכלי קורצא ומתיפיפים למינהם סבלנו כבר בתקופת המדבר ולאורך כל הדורות. ״דתן ואבירם״ לא המציאו את השיטה, רבים ורעים הלכו והולכים לאורם.

פרץ הנוסטלגיה לא עקב יום יארצייט לסטאלין ימ״ש, והשמאל בישראל לא חידש השבוע דבר שראוי להשחית עליו מילים. לשמחתנו, ״השמאל״ שבעבר תפס מקום נכבד בכנסת ישראל, מפ״ם הייתה המפלגה השנייה בגודלה, הפך להיות שולי וזניח על המפה. בסקלה הפוליטית המיוצגת, השמאל ונציגיו בקצה ההזוי של הציבוריות. בכנסות האחרונות השמאל בישראל מיוצג באות מ׳ של מפלגת מר״צ. הבסיס הינו המפלגה שהוקמה ע״י שולמית אלוני כ״רצ״, מפלגה שחרטה על דגלה את נושא זכויות האזרח, ללא אג׳נדה שמאלית.

בכדי לעבור את אחוז החסימה לכנסת, המפלגה המאוחדת ״מר״צ״ חייבת ״למכור״ במקביל, שמאל אידיאולוגי, זכויות-אדם וטבע ליפי הנפש למיניהם, זכויות לפליטים ומבקשי עבודה ע״ח תושבי השכונות והשכבות החלשות ולייצג כל מה שנוגד ומתנגד לשבת, יהדות ולמסורת ישראל, כך הם צפים. אחרת הם יטבעו בתהום הנשייה כמו מפ״ם מפלגת האם ז״ל. בצמרת הרשימה הפוסט ציונית ממוקם בקביעות ח״כ ערבי ללא קולות ערביים, המפלגה המאוחדת מר״צ, על גבול אחוז החסימה, מלמטה!

ההיסטוריה לא לומדת מעצמה ונלמדת רק בדיעבד. היסטוריה נוצרת רק אחר זמן, כשהפרסטקטיבה ברורה אך לא מעשית. בהפוך על הפוך, מופע האימים והשלטים של חכ״י הרשימה המשותפת, בעת נאומו של סגן הנשיא האמריקאי מייק פנס בכנסת ישראל, חיזק והוכיח את עצמאותה וייחודה של הדמוקרטיה הישראלית. הדמוקרטיה היחידה במרחב מזרח הים התיכון ובין כל מדינות האזור. ב״מושכל״ שהתעורר מאוחר, החכי״ם הערביים ושותפם היהודי דב חנין הפנימו, שההשתוללות הפראית היוותה חרב פיפיות, נגדם! באיזה פרלמנט אחר באזור, או באיזו מדינה ערבית כלשהיא, מיעוט אתני היה ״מורשה״ להשתולל כך? והשמאל הישראלי! תומך.

הבערת תמונותיו של סגן הנשיא מייק פנס ושריפת דגלי ארה״ב, בשווקי וחוצות בית-לחם, חברון ושכם, ״ישכנעו״ את המשוכנעים ממילא, בממשל האמריקאי הנוכחי, ״שאין על מה ועם מי לדבר״. החכי״ם הערבים מייצגים בכנסת ישראל את החמאס, לא את הרוב השפוי ששותק. מפחד, מאוים?
במחלקת המדינה שבוושינגטון הבירה, ״ישכילו״ שאולי שיטת ״הנבוט הגדול״ ובאם צריך, עוד יותר גדול! שיטה אהובה במיוחד על הנשיא דונאלד טראמפ, עדיפה בסכסוך המתמשך במזרח התיכון. אולי זה הפתרון.

הקיצוץ האמריקאי החד צדדי בתקציבי אונר״ה, ארגון הפליטים היחיד בעולם, שהוקם ומנוהל ע״י האו״ם, במטרה להנציח ולשמר את מעמד ״הפליטות״ ולהנחילה לדורות העתיד, לא לחפש פתרון. הינה תחילתה של השיטה החדשה, אולי היא תצליח. מדינות ערב העשירות, לא הזדרזו להתנדב כספים חליפים לאונר״ה.

מה שכבר יודעים, מבינים, מפנימים, בבירה האמריקאית ובעוד בירות חשובות, בשמאל הישראלי ההזוי עוד לא קלטו והפנימו. גם בפמפלט הארץ ״העלון לאנשים לא חשובים״, בעיקר באם הינם שונאי ישראל ויהדות, עדיין לא מבינים את המטריה. אחת הכותרות הבולטות, שניתנו ב״הארץ״ לסיקור הביקור הסופר-ידידותי של סגן הנשיא מייק פנס בכנסת, ״עשר שניות והכנסת כבר נקייה מערבים״ זה המוטו! זה הכותר! זה ראוי להדגשה. השמאל ההזוי בישראל ובעלון ״הארץ״ כדרך ושיטה, מזמן מנסרים את הענף עליו הם יושבים. לא איכפת להם להגרר לאבדון, בתנאי שאיתם תגרר המדינה כולה, בשביל להחריב את ההתיישבות היהודית ביהודה ושומרון, הם יקריבו את המדינה רבתי. התפכחות, אם בכלל, תבוא מאוחר, הם לא לומדים מההיסטוריה. למאיר יערי את יעקב חזן, שני המנהיגים ההיסטוריים של מפ״ם, ״האמת״ ההיסטורית נגלתה רק באחרית ימיהם, ושניהם זכו לאריכות ימים מופלגת. להם, ליערי את חזן, היה אומץ ואינטגריטי להודות בכתב ובע״פ על כשלון דרכם והזיותיהם, הם היו מנהיגים שרצו בטובת עמם וארצם. לא ב״הצדקת הדרך״ בכל מחיר, גם כשהאמת טופחת בפנים וזועקת בקול נכאים.

ב״הארץ״ לא יודעים להוקיר את הדמוקרטיה היחידה במרחב, שמאבדת עצמה בידים ומתמסרת ברצון לחפצי רעתה. הכותב הנכבד שמקבל ביטוי ומיקום בולט, לא מסתיר ברעות דעותיו ובשטף רעיונותיו, את חפצו ורצונו בקימום מדינה פלשתינאית, על חורבותיה של מדינת ישראל הנוכחית. ברור לו, שעדיף לפגוע בכבוד סגן הנשיא האמריקאי, בבית הנבחרים הישראלי!! מלסלק ״טרוריסטים״ שנבחרו כחוק! מאולם המליאה. הכל כדי לקדם אג׳נדה של פגיעה והחלשת המדינה היהודית היחידה, בין עדר הזאבים מבקשי רעתה ואובדנה מסביב.



כותב השורותצילום: כותב השורות
כותב השורות


החכי״ם, חברי הרשימה-המשותפת מקדיחים את תבשילם. הם הופכים עצמם ל״לא רלבנטיים״, גם לא כשותפים, בגוש חוסם ממשלת ימין. חלומות גבאי את לפיד, לגוש חוסם בכנסת הבאה, והרכבת ממשלה בשלב השני, בשותפות עם ״כולנו״ של כחלון ומפלגת ליברמן באם יעבור את אחוז החסימה, עלולים להתנפץ על סלע המציאות האפשרית. ליברמן את כחלון לא יכולים לחבור לגוש, שבו מרכיב של ״אוהדי מחבלים מרצון״ ״תומכי שהידים כשיטה״. מי שחפץ ב״סיומה״ של המדינה? בה הוא חבר בבית הנבחרים, מקופתה משולם שכרו.

הדמוקרטיה הישראלית מחוייבת לתת ייצוג למיעוטים, גם לכאלו שרוצים לקעקע אותה מבפנים, להחריבה מבית. חייב להיות ברור לכול ולכולם! הם, לא פרטנרים. לא לשלום! לא לשותפות! לא כגוש ולא כיחידים. בפעולותיהם הם הוציאו עצמם מחוץ למחנה. באם זועבי, זחאלקה וטיבי מייצגי הדעה ורוב הציבור הערבי האוטנטי? מה שאני בספק גדול! הרי ש״הכנסת היהודית״ חייבת להתלכד מולם ולא לספור אותם בחשבונותיה.

במופע האימים, תוך כדי פגיעה וזלזול בוטה, בכבוד סגן הנשיא האמריקאי והאומה האמריקאית הגדולה, שתומכת בפלשתינאים במאות מליוני דולרים שנה בשנה, הם הגדישו את הסאה וחייבים לקבל על כך את החשבון. זה כבר לא דמוקרטיה במיטבה! זו התאבדות מרצון! של הקולקטיב היהודי, ישראלי, מול חורשי רעתו ומבקשי הכחדתו הפיזית בארצו, ארץ אבותיו. בידינו עדיין למנוע זאת. טוב נעשה באם נתעשת.
הרשימה המשותפת השמאל מייק פנס דמוקרטיה כנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד