י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

שבת שירה: בבית שמש יתאחדו לתפילת שבת משותפת

בשבת הקרובה, שבת פרשת בשלח - שירה, יתקיימו שבתות חזנות ושירה לרוב ברחבי הארץ ובעולם • אחד מהמיוחדות שביניהן היא זו שתתקיים בבית שמש, בהשתתפות חזנים ומקהלה, בסימן אחדות אל מול המאבקים שחווה העיר בשנים האחרונות

שבת שירה: בבית שמש יתאחדו לתפילת שבת משותפת



לאחר שבשנים האחרונות עלתה העיר בית שמש לכותרות בעקבות המחלוקות בין האוכלוסיות השונות החליט היזם מר הלל יעקובזון להשקיע גם השנה במיזם האחדות. המיזם אשר יתקיים זאת השנה השלישית בשבת פרשת ״בשלח״ מוגדר ״שבת שירה ואחדות״ ומטרתו לאחד בשבת תחת קורת גג אחת את הקהילות השונות בעיר לתפילה משותפת.

התפילות אשר יתקיימו באולם מרכזי בעיר יארחו מתפללים מהקהילות השונית בעיר - ציונות דתית, חרדים ומסורתיים. את התפילות יובילו חברי מקהלת "הללו" בניצוחו של שלום כינורי ובהשתתפותם של החזנים סיימון כהן ואברהם קירשנבוים.





הלל יעקובזון: "בזמנים שבהם אנו חווים פילוג בין חלקים בתוך עם ישראל, מוטלת על כולנו המשימה הגדולה והחשובה והיא אחדות עם ישראל. מיזם "שבת שירה ואחדות" מבטא את שאיפותינו בצמצום חילוקי הדעות בינינו והגברת האחדות. אנו מזמינים את כל תושבי העיר בית שמש, מכל הקהילות להצטרף אלינו לשבת של שירת האחדות".

התפילות יתקיימו בקבלת השבת ובתפילת שחרית באולם הספורט הגדול ברחוב נחל שורק 12 ברמת בית שמש. כלל חברי הקהילות בבית שמש ומהארץ כולה מוזמנים להשתתף בשבת האחדות.



בית שמש תפילה אחדות חזנים שבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד