ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

הזמר שנפצע מנותח ברגלו ומבקש: "התפללו עלי"

הזמר לוי פלקוביץ ששבר את רגלו בהופעה שהתקיימה במוצאי השבת האחרונה נכנס לפני זמן קצר לניתוח • ייתכן כי מצבה של הרגל חמור משחשבו בתחילה, ופלקוביץ ביקש מחבריו: "אני נכנס לניתוח, התפללו עלי" • לוי יצחק בן רבקה לרפואה שלמה

אילוסטרציה. צילום: פלאש 90
אילוסטרציה. צילום: פלאש 90





פלקוביץצילום: פלקוביץ
פלקוביץ


במוצאי השבת האחרונה הופיע הזמר החסידי הצעיר לוי פלקוביץ במלון 'לייק האוס' -וודריץ' הממוקם בהרי הקטסקיל, בהשתתפות מקהלת 'לב' ותזמורתו של לוי לסין. במהלך ההופעה פלקוביץ שבר את רגלו.

בקרב הזמר וסביבתו היו בטוחים כי מדובר במשהו לא ממש רציני, אך בבדיקה בבית החולים התגלה שבר של ממש ברגלו השמאלית. לפני זמן קצר הוכנס הזמר לניתוח בבית החולים בארה"ב, בו הוא מאושפז.

עוד קודם לניתוח פרסם הכישרון הצעיר תמונה חדשה ומעודכנת של רגלו המגובסת, לה הוסיף את הטקסט הבא: "אני הולך לניתוח תכף. אנא זכרו להתפלל עלי, לוי יצחק בן רבקה לרפואה שלמה. אראה אתכם שוב בקרוב".

לאור המצב הרפואי, ולנוכח האבחנות הרפואיות המשתנות, טרם ברור כמה זמן החלמה נדרש, ומה יהא בדבר החתונות בהן הוא אמור להופיע בזמן הקרוב.





פלקוביץ התייחס למצבו בשיחה שקיים עם 'בחדרי חרדים' ביום ראשון האחרון, ואמר כי "במהלך ההופעה החלקתי לפתע. הרגל נשברה, ואני כרגע לא יכול לעמוד עליה. אני צריך להתייעץ עם הרופא ולהבין לכמה זמן החלמה אני נדרש".

פלקוביץ שר בהופעה: 'פתח לנו שער'

גם שני הזמרים האחרים ששברו את רגלם בתקופה האחרונה, גד אלבז ובערי וובר, עדיין לא החלימו לגמרי מפציעתם. אלבז אמנם מופיע כשהוא עומד על רגליו ומתנהל באופן עצמאי, אולם מתקשה לפזז על הבמה כהרגלו. מקורביו אמרו ל'בחדרי חרדים', כי "מדובר בתקופת החלמה לא קלה ולא פשוטה", אך הוסיפו כי "גד בחור חזק, והתקופה הזו רק תחשל אותו".





אצל בערי וובר המצב קצת יותר מסובך. הזמר הקופצני סדק את רגלו במהלך חופשת סקי. וובר משמש ביום יום כראש ישיבת 'כוכבי אור', בה נמצאים בחורים נושרים מבתים חסידיים. מידי חודש הם יוצאים לטיול, ולפני מספר שבועות הם יצאו לטיול סקי. וובר, שמעולם לא גלש קודם, שבר את רגלו, ומיני אז הוא מתנייד באמצעות קורקינט מותא. לאחרונה העלה תמונה ממקום מנוחתו, בה נראה הקורקינט הרפואי על רקע הבריכה, ובתווך - רגלו הפצוע של וובר נחה לה על גבי כרית.

לוי פלקוביץ שבר רגל החלמה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד