י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

ניצל את תפקידו: בלש משטרה פרץ לדירה בבני ברק וגנב כסף ותכשיטים

בלש משטרתי שהגיע עם צוות בלשים לחיפוש חוקי בדירה בבני ברק, איתר מצבור של כסף ותכשיטים בדירה ולאחמ"כ - בעוד בעל הדירה מעוכב בתחנת המשטרה, - נסע הבלש לדירה אליה נכנס באמצעות המפתח, וגנב מתוכה את מעטפת הכסף ואוסף התכשיטים • הבוקר הוגש נגדו כתב אישום

צילום אילוסטרציה: pixabay
צילום אילוסטרציה: pixabay



בלש משטרה הואשם כי פרץ לדירה בבני ברק וגנב כסף ותכשיטים: לפני כחצי שנה בשלהי חודש תמוז, הגיע צוות של ארבעה בלשי משטרת מרחב דן לדירה בבני ברק בסמוך לשעה 15:00, עם צו חיפוש חוקי. מהלך החיפוש איתר אחד הבלשים מעטפה ובה כ-7,500 ש"ח, בעל הדירה נשאל למקור הכסף, ולאחר מענה המעטפה הושבה לו תוך שהתבקש להחזיק בה עד תום החיפוש.

בהמשך החיפוש, איתר צוות הבילוש בארון חדר השינה קופסא ובה שקית תכשיטי זהב, הכוללת עשרה צמידי זהב 18 קאראט מסוגים שונים, שש טבעות זהב, שרשראות זהב (חלקן משובצות יהלומים), מספר זוגות עגילי זהב ושני שעוני נשים מזהב שאחד מהם משובץ יהלומים. בעל הדירה סיפר כי מדובר בתכשיטים שקיבל בירושה מאימו ומאחותו ז"ל ואוסף התכשיטים והוחזר למקומו.

בסיום החיפוש, בעל הדירה עוכב לתחנת המשטרה. לפני שעזב את הבית, הניח את מעטפת הכסף על הספריה בסלון. אחד מאנשי הבילוש כבן 35 הורה לו לנעול את הדלת וקיבל לידיו את המפתח ובעל הדירה התלווה לבלשים לתחנת המשטרה.

על פי כתב האישום שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' אותו הגישה הבוקר המחלקה לחקירות שוטרים בפרקליטות המדינה, באמצעות עו"ד אליסף קליין, בשעה 17:45 בערך, בעוד בעל הדירה מעוכב בתחנת המשטרה, הבלש בן ה-35 עלה על קטנוע משטרתי, נסע לדירה אליה נכנס באמצעות המפתח, וגנב מתוכה את מעטפת הכסף ואוסף התכשיטים.

"במעשיו התפרץ הנאשם לדירה בכוונה לבצע גניבה וגנב דבר שהגיע לידיו מכח עבודתו כעובד ציבור" נכתב בכתב האישום שהוגש לבית משפט השלום בתל אביב.

במשטרת ישראל אמרו ל'בחדרי' כי היא רואה בחומרה כל התנהגות שאינה עולה בקנה אחד עם הערכים והנורמות המצופות משוטרים. "עם קבלת חומרי החקירה בעניינו של השוטר, הוחלט על הוצאתו לחופשה כפויה לאלתר ולאחרונה נערך לו שימוע לשקילת המשך שירותו".
בלש פריצה תכשיטים כסף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד