כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

טיולים למשפחות שומרות מסורת - למה כדאי לצאת לטיול מאורגן

שומרי מסורת רבים מתקשים לתכנן טיול משפחתי בחו"ל שיתאים לאורח חייהם • כאן נכנסים לתמונה טיולים מאורגנים לשומרי מסורת אשר תוכננו מראש וברמה המקצועית ביותר לקהל הומוגני של שומרי מסורת תחת המגבלות של כשרות. טיולים אלה כוללים סיורים רגליים המתאימים ליום השבת, בתי כנסת בקרבת המלונות, אופציות גסטרונומיות וכדומה • יש סיבות רבות מדוע כדאי לבחור טיול מאורגן לשומרי מסורת במיוחד כאשר יוצאים לטייל בהרכב משפחתי

טיול, צילום אילוסטרציה באדיבות pixabay
טיול, צילום אילוסטרציה באדיבות pixabay



הכל מאורגן, לא צריך לחפש

בחירת מלונות ומסעדות המתאימים לשומרי כשרות היא לא משימה פשוטה על אחת כמה וכמה כשמעוניינים במלונות ומסעדות בסטנדרט גבוה. בטיול מאורגן, מסע החיפושים נחסך מכם והטיול משלב ארוחות מגוונות הכוללות מצרכים מותרים ומוגשות אף בכלים חד פעמיים. התפריט כולל ארוחות כשרות במסעדה של הקהילה היהודית או באמצעות קייטרינג שמגיע מבית חב"ד או במסעדות כשרות. בנוסף, ניתנת לעיתים אופציה להכין כריכים לדרך מהאוכל הכשר וכדומה.

חברה לילדים

אין כמו לצאת לטיול מאורגן ולהכיר חברים חדשים. ילדים נהנים מאוד לבלות בחברת בני ובנות גילם על אחת כמה וכמה אם מדובר בילדים שגם הם ממשפחות שומרות מסורת וקיים ביניהם מכנה משותף ראשוני. מעבר לכך, הם ייהנו להעביר בצוותא את הטיסות, הנסיעות מיעד ליעד ויארחו חברה אחד לשני בפעילויות ובפארקים.

טיולים מיוחדים לשבת

טיול מאורגן לשומרי מסורת מתוכנן בצורה כזו כך שבשבתות נערכים סיורים רגליים בלבד באווירה נינוחה ביעדים השונים. מגיעים לבית המלון לפני כניסת השבת כך שניתן לקבל את השבת ברוגע ובשבת עצמה אפשר להצטרף לסיור מודרך בכל טיול במקום אחר. בנוסף, חשוב לציין שהתכנון של הטיולים לשומרי מסורת מבוססים מראש על פי מועדים וחגים. כלומר, לוחות הזמנים של הטיולים הייעודיים לשומרי מסורת לוקחים בחשבון מועדים וחגים, צומות וכדומה.

מלווה קבוצה שומר מצוות

כולנו מעדיפים שמלווה הקבוצה אשר נוכחותו חשובה ובעלת השפעה רבה על ההווי, העניין וחוויית הטיול יגיע מרקע דומה. בטיולים מאורגנים לשומרי מסורת נבחרים מלווי קבוצה שמחד, הם מנוסים ומקצועיים ועומדים בכל הקריטריונים להדרכה מעניינת ואיכותית ומאידך, הם שומרי מצוות ולכן מתאימים להלך הרוח הכללי של הקבוצה.

טיסות אל על

פרט שחשוב מאוד לשומרים על המסורת במהלך טיול בחו"ל היא חברת התעופה. ברגע שבוחרים חברת תיירות מובילה המבינה היטב את רחשי לבם של שומרי מסורת, הרי שאפשר לצאת לטיול הכולל טיסות של חברת אל על, חברה ישראלית בה מגישים אוכל כשר.

באופן כללי, טיול מאורגן המיועד מראש למשפחות שומרות מסורת מציע הווי דתי הנשמר לכל אורך הטיול. בין אם מדובר בתכנים המיוחדים ובקונטקסט שמוצא המדריך של הקבוצה בין החוויות והיעדים לתרבות היהודית ובין אם בשמירת מצוות במשך הטיול, בכל אחד מהיעדים והתחנות במהלך המסע.
טיול מאורגן שומרי מסורת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד