כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

צפו: באמצע החופה פרצו זרמי ענק מהתקרה

במהלך חתונה שמתקיימת הערב במלון רמדה בירושלים, פרצו לפתע מתזי הכיבוי, וזרמי ענק החלו להישפך אל חלל האולם • למרות זאת, החתונה נמשכה כסדרה, והאורחים חגגו כרגיל: "זה לא פגע בחתונה", אמרו • צפו בתיעוד

צפו: באמצע החופה פרצו זרמי ענק מהתקרה



בחתונה שהתקיימה הערב (רביעי) במלון רמדה בירושלים, חיכתה לאורחים הפתעה לא צפויה: מתזי הכיבוי שבבתקרת אולם האירועים שבמלון - הופעלו במפתיע, ומילאו את האולם במים.

בחתונה המתקיים הערב במלון הירושלמי הוותיק, נישאים החתן והכלה לבית משפחות שיף ורובין, ולא מדובר מזוג צעיר: החתן חוגג בקרוב 38.



המלון הזעיק באופן מיידי עשרות מעובדיו וצייד אותם במגבים, ואלה עמלו במרץ דקות ארוכות לפנות את שלולית המים האדירה שהצטברה.

בשבת הקרובה מארח המלון מאות אנשים במסגרת שבת 'שירה' המסורתית, המתקיימת במקום מידי שנה. אחד האורחים בחתונה נשמע בסרטון כשהוא מביע חשש שהתקלה תחזור על עצמה בשבת הקרובה בזמן שמאות אורחים ישהו באולם.

החתונה נמשכת כסדרה

דוד, מנהל האירועים ברמדה אמר ל'בחדרי חרדים': "הופעלו ספרינקלרים בפינת האולם הפנימי של החופה. צוות המלון טיפל בתקלה, והאירוע חזרה לשגרה".

על אף התקלה הלא נעימה, חשוב לזכור כי דבר מעין זה יכול להתרחש בכל אולם בו מופעלת מערכת ספינקלרים, המיועדת לתת תגובה במקרה וחלילה ופורצת שריפה.

אחד האורחים סיפר ל'בחדרי חרדים': "שום דבר לא הפריע למהלך החופה. החופה התנהלה באופן נורמלי. זה לא היה באולם של הסעודה, אלא באולם צדדי ששם יש פתח לחופה, וזה היה בצד, מים נפלו קצת. זה לא הפריע, זה שום דבר והכל בסדר, השמחה נמשכת כאילו לא היה שום דבר".

האורח מבהיר: זה לא פגע בשמחה
רמדה מים חופה ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד