י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

"תענוג לראות את השתלבות הקהילה החרדית בחזית החדשנות"

במסגרת ביקור לקידום הקשרים העסקיים עם ישראל, הלורד ראש העיר של לונדון נפגש עם יזמים חרדים

בנצחס ביזמקס
בנצחס ביזמקס



משלחת בריטית רמת דרג בראשות הלורד ראש העיר של לונדון מר צ'רלס בוומן, התארחה אתמול (יום ד') במתחם העסקים והחדשנות לגברים חרדים בירושלים – ביזמקס. המשלחת שכללה את סגן שגריר בריטניה בישראל מר טוני קיי, ביקרה בביזמקס כחלק מביקור בארץ שנועד לחזק את קשרי הסחר בין בירת בריטניה למדינת ישראל.

במהלך הסיור המודרך שערך מנכ"ל ביזמקס איציק קרומבי, נפגשה המשלחת עם מרדכי פלדשטיין מנכ"ל קרן ק.מ.ח, גדעון קופרמן מנכ"ל בראשית וחבר הנהלת 'אחים גלובל' ועם עובדי מתחם ביזמקס. חברי המשלחת שמעו על התפתחות עולם היזמות החרדי והביעו את התפעלותם מהיצירתיות והנחישות לשלב אורח חיים חרדי עם חתירה למצויינות תוך שימוש בחדשנות וקידמה טכנולוגית.

"תענוג גדול עבורי לבקר בישראל ולראות מקרוב את השתלבות הקהילה החרדית בחזית החדשנות" אמר בוומן. לדבריו "כחלק מהידוק הקשרים העסקיים עם שווקים צומחים ברחבי העולם, זאת הזדמנות נהדרת לגלות קהלים חדשים עם מעוף ויצירתיות נכנסים לתחומי היי-טק והיזמות"

סגן השגריר הבריטי בישראל מר טוני קיי, עודד את חברי ביזמקס ליצור קשר עם בעלי התפקידים השונים בשגרירות, ואמר כי כל צוות השגרירות יעמוד הכן לסייע לחברי ביזמקס ביצירת קשרים עסקיים עם השוק הבריטי.

ביזמקס הוא מתחם עסקים וחדשנות לגברים חרדים תושבי ירושלים שהוקם על ידי קרן קמ"ח – קידום מקצועי חרדי, 'אחים גלובל' והרשות לפיתוח ירושלים.

ביזמקס הוקם במטרה לעודד שילוב החרדים בעולם התעסוקה ומיועד ליזמים, עצמאיים או בעלי עסק מתחומים שונים ומאז הקמתו הצטרפו למתחם מעל 80 חברות ויזמים חרדים. עובדי המתחם נהנו מעשרות סדנאות וקורסים בנושאים רלוונטים החל מתכנון שנתי לצמיחה עסקית, ועד מודלים חדשים בגיוס הון לסטרטאפים.

המתחם כולל מרחב עבודה משותף, משרדים פרטיים, חדרי ישיבות וחללים משותפים ומספק במקום מגוון שירותי ייעוץ ופיתוח עסקי, סדנאות, קורסים ופעילויות נוספות על מנת לסייע לעסקים ולחברות להתקדם ולצמוח מבחינה מקצועית.







ביזמקס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד