ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

המתפללים היו בהלם: הרבי מצאנז התפלל בספסלים האחוריים • תיעוד

הרבי מצאנז שיצא לארה"ב לבקר את אמו הרבנית, הגיע הבוקר להתפלל בבית המדרש באיאן במנהטן, הגבאים והמתפללים נדהמו לראות את הרבי יושב בסוף בית המדרש • וגם: מה אמר בביקור החולים אצל הרבי מויז'ניץ ממונסי?

המתפללים היו בהלם: הרבי מצאנז התפלל בספסלים האחוריים • תיעוד



מצאנז למנהטן: בתחילת השבוע, מיד עם אשפוזה של אמו הרבנית שתחי' הביע האדמו"ר מצאנז את רצונו לטוס לבקרה, אך עקב חתונה של יתומה מבנות החסידות בתו של הקדוש רבי שלום מרדכי רייניץ הי"ד, דחה הרבי את הנסיעה עד אחרי החתונה.

מיד אחרי החתונה נסע הרבי לשדה תעופה לטיסה ישירה לארה"ב כשהגבאים הורו מראש, שבהוראת הרבי אין לחסידים להצטרף לנסיעה כלל וכלל.

מיד עם הגיעו לניו יורק, לאחר תפילת שחרית בבית מדרש צאנז בבורו פארק נסע הרבי למנהטן לבקר את אמו המאושפזת בבית החולים 'הר סיני'.



הרבי מתאכסן בדירת הנגיד הרב אברהם מאלאן, מנגידי מנהטן שנתן את דירתו לרבי לכל משך שהותו.

אחרי ביקור אצל אמו בבית החולים, ניגש הרבי למחלקה הסמוכה לביקור חולים אצל האדמו"ר מויז'ניץ ממונסי המאושפז במקום וזקוק לרחמי שמים מרובים.

הרבי ניגש למיטת חליו וברכו בברכות רפואה שלמה. הוא אמר למקורביו שכתוב בגמרא "אורח מביא רפואה".

את תפילות מנחה ומעריב התפלל הרבי יחד עם בני ומשמשי האדמו"ר מויזניץ ממונסי, כשלאחר מעריב הספיק לעשות קידוש לבנה, לאחר שבישראל הגשומה והמעוננת לא הצליח לקדש.

הבוקר (חמישי) הגיע הרבי לתפילת שחרית בבית המדרש של חסידות באיאן במנהטן, כשהמקדימים והגבאי לא ידעו מי זה שיושב בספסלים האחרונים ומכין עצמו לתפילה כששאר המתפללים עדיין בשיעור היומי. בתיעוד שהגיע ל'בחדרי חרדים' היו המתפללים בהלם לראות פתאום את האדמו"ר מצאנז.

















הרבי מצאנז באיאן מנהטן ביקור חולים ויזניץ ממונסי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד