י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

"פיתה אותי": בן 65 הודה בתקיפת ילד בביה"כ

תושב אשדוד בן 65 חשוד שתקף ילד בבית הכנסת • להגנתו טען: "הילד פיתה אותי" • מעצרו הוארך ובמשטרה בודקים אם פגע בנוספים

חשוד בבית המשפט. צילום אילוסטרציה: יונתן זינדל, פלאש 90
חשוד בבית המשפט. צילום אילוסטרציה: יונתן זינדל, פלאש 90 צילום: יונתן זינדל, פלאש 90



וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ: נער בן 14, שהתגורר באשדוד, התלונן השבוע במשטרה כי לפני מספר שנים, אדם בן 65 אותו הכיר בבית הכנסת, פגע ותקף אותו בניגוד לחוק וכללי הצניעות.

בעקבות עדותו ומספר פעולות חקירתיות שנערכו על ידי חוקרי משטרת לכיש, עוכב אתמול (רביעי) החשוד ונחקר על ידי חוקרי הנוער בתחנת המשטרה באשדוד. בסופה, קשר עצמו החשוד לחשדות המיוחסים לו תוך שהוא טוען להגנתו – "הילד פיתה אותי".

בתום חקירתו הוא נעצר ונכלא, היום (חמישי) לבקשת חוקרי המשטרה, בית משפט השלום באשקלון האריך את מעצרו בחמישה ימים נוספים, עד ליום שני, על מנת לאפשר פעולות חקירה ואולי גם איתור קורבנות נוספים.

החשוד, ככל הנראה התנדב בבית הכנסת בו התפלל הילד, למשימות האחזקה השונות וכך נפגשו השניים. על פי החשד, לאחר שרכש החשוד את אמונו של הילד, מעת לעת, ביצע בו את זממו ואף איים על חייו בל יספר את אשר אירע במקום.

במשטרה חושדים כי המעשים נמשכו לאורך כשנתיים כשבמהלך זמן זה, חשש הילד לספר על המתרחש עד שעבר יחד עם משפחתו להתגורר מחוץ לעיר אשדוד.

לאחר שבשנה האחרונה לא נחה נפשו ממעשיו של החשוד, סיפר על כך לאביו והם הגיעו יחדיו לדווח על המקרה. בעקבות הדיווח, כאמור, נפתחה חקירה שהביאה למעצרו של החשוד אתמול (רביעי) ובתום חקירתו נכלא.

"מדובר בחקירה רגישה בה עולה הצורך למיצוי הדין עד תום על מנת למנוע מקורבנות נוספים, יתכן קטינים, להיפגע ממעשיו של החשוד", נמסר מהמשטרה בעקבות מעצרו. "במשטרה נעשים כעת מאמצים פרט לחקירה גם לאתר קורבנות נוספים".
מעשים חמורים גבאי בית כנסת תקיפת ילד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד