י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

אחרי ליברמן: גבאי מנסה "לקנות" את החילונים

יו"ר המחנה הציוני מנסה לתפוס את 'גל סערת ליברמן' ומעורר פרובוקציות: אתמול, פנה לראש עיריית רמת גן, ישראל זינגר, וביקש ממנו לכנס ישיבה ובה לדון בהעברת חוק עזר עירוני שיאפשר פתיחת מרכולים בשבת

אבי גבאי. צילום: פלאש 90
אבי גבאי. צילום: פלאש 90



מאמצים חילונים להשאיר את סוגיית חוק המרכולים בכותרות: אחרי השר אביגדור ליברמן, גם יו"ר המחנה הציוני, אבי גבאי, מנסה לתפוס כותרות סביב חוק המרכולים שאושר וכמעט נשכח.

אמש, שוחח גבאי עם ראש עיריית רמת גן, ישראל זינגר, וקרא לו לכנס בהקדם את מועצת העיר ולקיים הצבעה לאישור חוק העזר העירוני לפתיחת מרכולים בשבת.

בהודעה שפרסם היום גבאי נכתב כי "במסגרת המאבק בחוק המרכולים שוחח גבאי בשבועות האחרונים עם ראשי ערים נוספים בניהם רן קוניק, ראש עיריית גבעתיים, מוטי ששון, ראש עיריית חולון וחי אדיב, ראש עיריית הוד השרון".

עוד נכתב כי "גבאי הביע תמיכה במאבקם של התושבים להשארת בתי העסק פתוחים בשבת, וקרא לראשי ערים נוספות לחוקק חוקי עזר עירוניים שיאפשרו את פתיחת המרכולים בניגוד להצעת החוק של הממשלה". 

"בשיחה עם זינגר הדגיש גבאי את החשיבות בקביעת אופי השבת בעיר על פי רצונם של התושבים  "אנחנו מכבדים את השבת אבל מתנגדים לכפייה דתית" אמר גבאי.

"תושבי רמת גן צריכים לחיות את חייהם כפי שהם רוצים ולא להיות בני ערובה של שר שיחליט עבורם אם בעיר שלהם יפתחו מרכולים בשבת או לא. אני מאמין בחופש של כל קהילה לקבוע את הכללים שלה ולהיאבק ולמחות על כך".

יצוין, כי הסקרים האחרונים שהתפרסמו מעידים על מגמת שלילית למפלגתו של גבאי - המחנה הציוני, וזאת למרות ניסיונותיו "לקנות" את הציבור החילוני והמסורתי על ידי התנגדות נחרצת לחוק המרכולים שאושר.
אבי גבאי חוק המרכולים אביגדור ליברמן חילונים אריה דרעי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד