כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

חצה קו אדום: טראמפ ביקש לפטר את החוקר

הדיווח החם ביממה האחרונה סביב הנשיא טראמפ, עוסק בדיווח של הניו יורק טיימס - לפיו, הנשיא התכוון לפטר את היועץ המיוחד שמונה לחקור את המעורבות הרוסית - אם היתה במהלך המירוץ שלו לנשיאות

טראמפ. צילום: פלאש 90
טראמפ. צילום: פלאש 90



הנשיא דונלד טראמפ הורה לפטר את היועץ המיוחד רוברט מולר בחודש יוני האחרון, אך הוא חזר בו, לאחר שעורך הדין של הבית הלבן, דון מקגאהן, איים להתפטר. כך מדווח ה'ניו יורק טיימס'.

על פי הדיווח, טראמפ דרש את הדחת מולר, שבועות ספורים לאחר שהתובע המיוחד מונה לראשונה על ידי המשנה ליועץ המשפטי לממשלה, רוד רוזנשטיין.

רוזנשטיין היהודי מינה את רוברט מולר לחקור - האם היה קשר לא חוקי של טראמפ או אי מי מאנשיו עם הרוסים במהלך קמפיין הבחירות לנשיאות. טראמפ ככל הנראה הבין שמולר "יעשה את העבודה" והחליט להתפטר ממנו, אך עורך הדין של הבית הלבן הודיע שאם זה קורה, הוא מתפטר.

טראמפ טען אז, כי מולר לא יכול להיות חוקר הוגן, בגלל מחלוקת על כסף שמולר חייב למועדון גולף בבעלות טראמפ בסטרלינג, שבוירג'יניה, הנשיא טען עוד כי למולר יש ניגוד אינטרסים כי הוא עבד עבור אותו משרד עורכי דין המייצג את חתנו של טראמפ ג'ארד קושנר.

פיטר קאר, דוברו של מולר, לא הגיב על הדיווח הנ"ל. טאי קוב, עורך דין בבית הלבן שמטפל בנושא הרוסי, סירב להגיב גם הוא.

התגובה של הדמוקרטים היתה מיידית, הסנאטור מארק וורנר, סגן יו"ר ועדת הסנאט לבחירת המודיעין, אמר כי אם הדיווח ב"טיימס" נכון, "טראמפ חצה קו אדום".
דונלד טראמפ רוברט מולר חקירה הבית הלבן רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד