ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024

הערבי ממשיך לתעד: "השר כץ, מקווה שמצאת את הרב שנתן היתר"

גם השבת, רכבת ישראל ביצעה עבודות תשתית ותחזוקה נרחבות, בלפחות שלושה מוקדים שונים באזור תל אביב. המתעד הערבי של העבודות, עונה לשר התחבורה ישראל כץ: "אני מקווה שמצאת את הרב שנתן לי את ההיתר לצלם". צפו בתיעוד הבלעדי

הערבי ממשיך לתעד: "השר כץ, מקווה שמצאת את הרב שנתן היתר"



גם השבת, רכבת ישראל ביצעה עבודות תחזוקה ותשתית בלפחות שלושה מוקדים שונים באזור ת"א. על פי תיעוד הווידאו שמתפרסם כאן לראשונה ב'בחדרי חרדים', נראות העבודות היום בתחנות הרכבת, מרכז – סבידור, שדרות רוקח – האוניברסיטה ובלה גרדיה.

בתיעוד שצילם הערבי שנוהג לתעד את חילול השבת שמבוצע על ידי רכבת ישראל כמידי שבוע, הוא לא נותר חייב והוא משיב לדברים שאמר השבוע שר התחבורה ישראל כץ במליאת הכנסת, על הסרטונים המפורסמים ב'בחדרי חרדים'.

כץ טען כי טרם ראה רבנים שמתירים לשלוח גוי שיצלם בשבת את חילול השבת, על כך משיב הערבי בסרטונים שתיעד: "השר כץ, אני מקווה שמצאת את הרב שנתן לי את ההיתר לצלם, כבוד הרב ליצמן, חבל שבגלל הסרטונים שלי תלחם עם העיתונאים החרדים, תילחם עם מי שמחלל את השבת".

בסרטון נוסף הוא נשמע אומר: "אדון ליצמן, הסרטונים שלי שמועברים אליך על ידי העיתונאים החרדים – מראים את האמת בשטח, לך תלחם בבקשה עם אלו שנותנים אישורים לחלל את השבת".



כאמור, במסגרת תשובה על שאילתא שעסקה ברפורמת המוניות שהוא מקדם, שר התחבורה כץ תקף את תיעודי הווידאו שהתפרסמו ב'בחדרי חרדים', שצולמו על ידי ערבי שתיעד את עבודות רכבת ישראל בעיצומה של השבת.

כץ אמר כי "שמתי את הדברים על השולחן כשהצגתי את הרפורמה בצורה הכי גלויה. לא צריך איזה אתרים חשאיים שכל היום מלבים. מעניין, ראיתי כבר שיש אתרים במגזר החרדי, אני לא יודע אם הם מופעלים על ידי חרדים, אבל הם מפיצים בשורה בקרב חרדים ששולחים ערבים בשבת לצלם אולי מישהו עושה עבודות".

כץ הוסיף לתקוף במליאת הכנסת, "מעניין מאוד, אני עוד לא ראיתי שהרבנים אישרו לעשות עבודה באמצעות גויים בסוף השבוע כעבודה תקינה. אבל לשלוח צלמים בסוף השבוע, ולפרסם מיום ראשון בבוקר שתוקפים בדרך כלל את ראשי הציבור החרדי, ובאותה הזדמנות את ראש הממשלה, את כל הממשלה - מעניין למה. אלה דברים שוודאי לא מסוג הדברים שאנחנו מקדמים", אמר.

לא רק כץ, גם סגן השר יעקב ליצמן תקף את צילומי הערבי בשבת ואף פקפק באמינותם, בתגובה לכך בשבוע שעבר צילם הערבי את חילול השבת תוך כדי שהוא מחזיק בידו האחרת את העיתון הערבי 'אל קודס' עם תאריך של אותו יום, זאת כדי להוכיח את אמינות הסרטונים.





חילול שבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד