י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין נגד ראש הממשלה: "נתניהו השתגע"

למתקפה כזו איש לא ציפה. בהקלטות שהתפרסמו הבוקר, נשמע יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין מבכירי 'הליכוד', מותח ביקורת על ראש הממשלה וגם על חברי הסיעה: "הייתי שמח לראות חצי מחברי הסיעה בבית" • הנגבי: "נחמצתי למשמע הדברים"

אדלשטין עם נתניהו בחדר סיעת הליכוד. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
אדלשטין עם נתניהו בחדר סיעת הליכוד. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90



אם היה נדמה שבכירי 'הליכוד' מגבים מאחורי הקלעים את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואת התנהלותו מול התקשורת בישראל, הבוקר (ראשון) מתברר, כי המציאות הפוכה. בהקלטות שפרסם מיכאל שמש ב'כאן' – רשת ב', נשמע יו"ר הכנסת ח"כ יואל יולי אדלשטיין כשהוא מתבטא נגד נתניהו.

בהקלטות שהוקלטו מתוך מפגש סגור שקיים אדלשטיין לאחרונה, הוא נשמע אומר כך: "יכול להיות שהאמירה של טראמפ, שאם יירה במישהו בשדרה החמישית זה רק יוסיף לו קולות, השפיעה על נתניהו".

יו"ר הכנסת התייחס ל'נאום החמוצים' של נתניהו ולהתקפותיו על התקשורת ואמר: "זו התנהלות שאני מודה שהיא קצת בעייתית... כשנתניהו מדבר כראש ממשלה אף אחד לא מפריע לו, יש כבוד. ברגע שזה הופך ל'אתם חמוצים' – אז מתחיל כל הבלאגן, חבל שזה ככה".

אדלשטיין הוסיף: "נתניהו השתגע, הוא מתוסכל מכך שהוא עובד קשה מאוד בזירה הבינלאומית, אך לא זוכה להכרה שהוא ראוי לה".

כמו"כ, אדלשטיין נשמע כשהוא תוקף את מפלגתו 'הליכוד': "הייתי שמח לראות חצי מחברי הסיעה בבית", לדבריו, "אני חושב שהליכוד בבעיה חמורה. יש סיעה שאני מאוד הייתי שמח שמחציתה תלך לבית, ויש מועמדים חדשים שלא היית שמח לראות בכנסת".

לסיום, הוסיף יו"ר הכנסת משפט חריף: "אם נמשיך בדרך הזו נהיה באופוזיציה, אם לא יבחרו רשימה אחרת נהיה באופוזיציה".

בתגובה לדברים, אמר הבוקר השר צחי הנגבי בראיון לרשת ב' כי "אני לא פרשן של רסיסי הקלטות. נחמצתי למשמע הדברים, חזקה על אדלשטיין שיפרש את דבריו ואני מאמין שיוכל לעשות זאת יותר טוב מכל אחד אחר".
יולי אדלשטייין בנימין נתניהו הקלטות צחי הנגבי הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד