י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

המשורר התנצל וליברמן השיב: "מודה ועוזב ירוחם"

המשורר הישראלי שעורר סערה, התנצל על ההשוואה, אולם תקף את כלי התקשורת: "הם זבל. הם מחפשים דבר אחד - רכילות ולעשות ממני אידיוט"

ליברמן. צילום: הדס פרוש, פלאש 90
ליברמן. צילום: הדס פרוש, פלאש 90



"מודה ועוזב ירוחם": המשורר שהכעיס את שר הביטחון אביגדור ליברמן – חזר בו מדבריו. יהונתן גפן, זמר ומשורר, שהשווה בין הפלסטינית עאהד תמימי שהכתה קצין צה"ל לאנה פרנק וחנה סנש – התנצל על דבריו, זאת לאחר סערה שפרצה בעקבות דבריו.

כזכור, השר ליברמן נתן הנחייה שלא להשמיע את שיריו של גפן בתחנת הרדיו גל"צ, מה שהוביל את היועמ"ש אביחי מנדלבליט לשגר לו מכתב מנומק שטוען כי הוא חרג מסמכותו.

לדבריו של מנדלבליט, "ההנחיה המבקשת להתערב בתכנים המשודרים בתחנת הרדיו גלי צה"ל פוגעת בעצמאות שהוקנתה לתחנה ובעיקרון של חופש העיתונות, היא בעלת אפקט מצנן מובהק על עבודתה העצמאית של תחנת שידור ציבורית. הנחיה זו ניתנה שלא כדין ובחוסר סמכות".

בתגובה לדברים, השיב ליברמן כי "אני מונחה על ידי חוק השכל הישר, שעומד מעל כל הנחיה ביורוקרטית. עם כל הכבוד וההערכה שאני רוחש ליועמ"ש, במקרה הזה אני דוחה על הסף את עמדתו".

כאמור, אמש התנצל גפן על ההשוואה ואמר: "עצם זה שהבאתי את אנה פרנק וחנה סנש לסיפור הזה הייתה טעות ואני מתנצל עליה מכל ליבי", לדבריו, "אמצעי התקשורת הם זבל. הם מחפשים דבר אחד - רכילות ולעשות ממני אידיוט".

בעקבות התנצלותו כתב הבוקר שר הביטחון בחשבון הטוויטר שלו כי "מודה ועוזב ירוחם".
אביגדור ליברמן יונתן גפן התנצלות תקשורת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד