י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

חזן מכה באדלשטיין: "עליו להתפטר מתפקידו; לחקור את הפגישה"

ח"כ אורן חזן מנצל את חשיפת הקלטות יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין שתקף את ראש הממשלה בנימין נתניהו • חזן: "נראה שבשקט בשקט גדל לנו כאן פוטין 2 שרוצה להשתלט ולקבוע בעצמו מי יהיה בהנהגה ומי לא"

צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90



ח"כ אורן חזן מנצל את חשיפת הקלטות יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין שתקף את ראש הממשלה בנימין נתניהו. חזן תוקף את אדלשטיין ואומר כי "להגיד על ראש ממשלה שהוא משוגע ולא יכול להמשיך בתפקידו - זו חציית גבול מסוכנת".

כזכור, הקלטות מכנס פנימי של יו"ר הכנסת נשמע אדלשטיין כשהוא אומר כי "נתניהו השתגע. הוא מתוסכל מכך שהוא עובד קשה מאוד בזירה הבינלאומית, אך לא זוכה להכרה שהוא ראוי לה".".

לדבריו, "יש לחקור את הפגישה ואת כל הנאמר בה שכן מדובר בבעל תפקיד ממלכתי. מדבריו עולה חשש כי אדלשטיין מוביל נסיון פוטש של יו"ר כנסת שמחוייב מתוקף תפקידו לממלכתיות נגד רוה"מ מכהן. זה לא עניין של מה בכך שיו"ר הכנסת מנסה להשתלט על תפקיד רוה"מ והשלטון במדינת ישראל תוך האשמה של נתניהו בחוסר כשרות למלא את תפקידו כי השתגע", הוסיף חזן.

ח"כ חזן הוסיף כי "אחרי שבהתחלה האיש הזה אדלשטיין החרים אותי - היום הוא כבר מחרים את רה"מ, 15 חברי כנסת מסיעת הליכוד בכנסת ואת המועמדים החדשים שלא ראויים לדעתו. נראה שבשקט בשקט גדל לנו כאן פוטין 2 שרוצה להשתלט ולקבוע בעצמו מי יהיה בהנהגה ומי לא!".

"כמו בוגי לפניו שחתר נגד רוה"מ, גם אדלשטיין איבד את הזכות להיות חלק מסיעת הליכוד בכנסת ומתנועת הליכוד בכלל. לא נחכה עד שישלים את תוכניתו להיות נשיא מדינה ואז ייצא נגד הליכוד בבוטות. כדאי שנבהיר לו מה אנחנו חושבים עליו עכשיו - עליו להתפטר מתפקידו ולעזוב את הליכוד", אמר לסיום.
אורן חזן יולי אדלשטיין בנימין נתניהו הקלטות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד