י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

קפסולות נספרסו: פולי קפה, פודים או קפסולות?

אז איך תעדיפו את הקפה שלכם? פולי קפה, פודים או קפסולות? • הכירו את "דור האספרסו"

אילוסטרציה. צילום: dreamstime
אילוסטרציה. צילום: dreamstime



עד לא מזמן, הביטוי אספרסו היה כמעט לביטוי גנאי. בכל פעם כשרצו להבליט שמישהו לא עובד קשה או מנותק מהסביבה, ציינו שהוא יושב בבית קפה ושותה אספרסו, לא משנה איך, קפסולות, פודים, העיקר שהוא יושב בבית קפה ושותה אספרסו כל היום. נכתבו על זה שירים, נכתבו על זה מאמרים, הייתה תקופה שאפילו קראו לבני הנוער, "דור האספרסו", כי המחשבה שזה כל מה שהם עושים.

עם הזמן זה השתנה, היום כמעט בכל בית אפשר למצוא מכונת אספרסו, ירידת המחירים של המכונות, בפרט אלה של חברה כמו נספרסו, שנחשבת לחברה המובילה בתחום, שינו את המגמה, יותר ויותר ישראלים שותים היום אספרסו ולא מפחדים להודות בכך. מה עוד, שאם בעבר זה נתפס משקה של קבוצה מצומצמת בציבור, הרי היום זה נתפס כבר כמשקה שכולם צורכים אותו.

כאמור, כמעט בכל בית אפשר למצוא קפסולות נספרסו לצד מכונות של החברה או מכונות של חברות אחרות, בדרך כלל מדובר קפסולות בטעמים שונים שכל סדרה של מציגה גם טעם שונה וגם רמת חוזק שונה של הקפה. יש לא מעט בתים בהם מעדיפים להכין אספרסו בצורה קצת יותר מתוחכמת, באמצעות פולי קפה או פודים.

לפני שנסביר את ההבדלים בין שלושת השיטות, חשוב לומר שלפני מספר שנים בית המשפט קבע שמותר למכור קפסולות קפה באופן חופשי, כך שאם אנחנו רוצים לקנות קפסולות נספרסו ולהשתמש במכונות אחרות, אנחנו יכולים לעשות את זה ואסור להגביל אותנו. זה כמובן יצר תחרות גדולה יותר בתחום ואפשר לקהל ליהנות מצריכה של קפסולות ביותר טעמים.

אז איך אתם אוהבים את הקפה שלכם?

מרבית האנשים מעדיפים לצרוך קפסולות נספרסו על פני אספרסו בשיטות אחרות, דוגמא פודים או פולי קפה, אף על פי שיש הסבורים, ברמה מסוימת של צדק, שבשיטות אלה אנחנו מרגישים הרבה יותר טוב את הטעם של הקפה.

הסיבה שמרבית האנשים מעדיפים לצרוך קפסולות היא מאוד פשוטה, זה הכי נוח. אנחנו לא צריכים לעבוד קשה מדי בשביל להכין לעצמנו ספל אספרסו, אנחנו לא צריכים לחכות זמן רב. בסך הכל שמים את הקפסולה בתוך המכונה ויש לנו קפה.

צריך לציין עוד שחברת נספרסו מציעה לנו מגוון רחב של קפסולות מסוגים שונים, כלומר היא לא מציעה לנו רק טעם אחד של אספרסו אלא מגוון טעמים, אשר נבדלים אחד מהשני, הן בטעם והן בחוזק, אנחנו יכולים למצוא קפסולות מרמה של 1 עד רמה של 11-2 שהן הרמה הכי גבוהה. נספרסו גם מציעה לנו קפסולות לאספרסו קצר, אספרסו ארוך, וכן אספרסו ללא קפאין.

לסיכום, אם אתם רוצים ליהנות מאספרסו טוב בבוקר או אחר הצהריים, זה הזמן להזמין קפסולות נספרסו ישר הביתה.
דור האספרסו קפה כוס קפה מכונת אספרסו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד