י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

ההתפרצות והצרחות של שרה נתניהו: "צריך לעצור את זה" • האזינו

בהקלטה שפורסמה היום בוואלה! news, נשמעת אשת רה"מ כשהיא מתפרצת על יועץ המשפחה כשהיא זועמת על כך שהעובדה שהיא משמשת כפסיכולוגית בהכשרתה – נעדרה מהידיעה. "צריך לעצור. אני עושה את זה! כאשת מקצוע! כאשה משכילה! פסי-כו-לו-גית!, B.A, M.A. זהו!", צרחה נתניהו

ההתפרצות והצרחות של שרה נתניהו: "צריך לעצור את זה"  • האזינו



שנים רבות מתלוננים עובדים בבית רה"מ על סגנון הליכותיה של אשת רה"מ שרה נתניהו ועל סגנונה המתפרץ חסר הגבולות, זאת למרות שבהופעות התקשורתיות – היא נראית נינוחה ושלווה, כעת, לראשונה, הקלטה חושפת את האמת לכאורה.

בהקלטה שפורסמה היום בוואלה! news, נשמעת אשת רה"מ כשהיא מתפרצת על יועץ המשפחה באופן שמעורר רחמים מצד אחד, ומאידך מעלה תהיות לגבי התנהלותה מול עובדים ומול הבאים עמה במגע בחיי היומיום.

על פי הפרסום, בסוף שנת 2009 פורסמה עליה ידיעה באחד ממדורי הרכילות, אלא שהעובדה שהיא משמשת כפסיכולוגית בהכשרתה – נעדרה מהידיעה, מה שגרר לזעם רב מצד אשת רה"מ.

"צריך לעצור. אני עושה את זה! כאשת מקצוע! כאשה משכילה! פסי-כו-לו-גית!, B.A, M.A. זהו!", נשמעת נתניהו מטיחה בזעם רב ובווליום יוצא דופן.

ההקלטות באדיבות וואלה! news

כמו"כ, אשת רה"מ נשמעת בהקלטה מבקשת לנזוף בעורך המדור: "הוא מקבל ממך עכשיו שיחת נזיפה?. חוץ מזה, נוסח: 'אשת ראש הממשלה מחייב פעילות ציבורית' "למה? למה? אשת ראש הממשלה הזאת עושה פעילות ציבורית כל היום! בעבודה המקצועית שלה! אני לא יכולה!".

מטעמה של משפחת נתניהו נמסר בתגובה: נמאס כבר מהקלטות הסתר ושבירת כל כללי הפרטיות לצורך הכפשת משפחת נתניהו, ורק משפחת נתניהו.

לאורך שנים, רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, מקדישה חלק ניכר מזמנה לטיפול בילדים, משפחותיהם וכל המערכת הסובבת אותם כפסיכולוגית מומחית, דבר שהתקשורת מעדיפה להעלים יחד עם מגוון פעילויות ציבוריות של הגברת נתניהו, בין היתר עבור ניצולי שואה, חיילים בודדים, ילדים חולי סרטן ומשפחות שכולות.

מדובר בפרסום מגמתי ומרושע של הקלטת סתר מלפני תשע שנים! אין בהקלטה שום עניין לציבור ושום ערך כלשהו, אלא מדובר ברכילות צהובה בלבד שכל מטרתה המשך מסע ההכפשה המרושע נגד משפחת נתניהו.
שרה נתניהו בנימין נתניהו יועץ הקלטות וואלה! news

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 48 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד